Головна » Файли » Нормативно-правова база

У розділі матеріалів: 71
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 »

Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 N 114
Загальні питання | Переглядів: 1250 | Завантажень: 48 | Додав: umni4ka | Дата: 24.02.2010 | Коментарі (0)

Складач розкладу повинен пам'ятати, що розклад уроків переслідує перш за все мету оптимізації умов навчання та створення комфортних умов для учня й вчителя і складається тільки виходячи з вимог організації нормального режиму роботи освітнього закладу.
Під час складання розкладу уроків в освітньому закладі неприпустимо враховувати не стільки інтереси учнів, скільки інтереси вчителів.
Вирішення кожного окремого питання в ході роботи над розкладом не обхідно розглядати з точки зору доцільності організації навчально-виховного процесу. З точки зору цього ж критерію треба оцінювати й побажання, й пропозиції вчителів до розкладу занять.
Гігієнічні вимоги до складання розкладу занять у школі зводяться до обов'язковості обліку динаміки зміни фізіологічних функцій і працездатності учнів протягом робочого дня та тижня, а також "складності" навчальних предметів і переважання статичного або динамічного компонентів під час занять. Наведені рекомендації можуть бути корисними як досвідченим завучам, так і початківцям

Початок навчального року | Переглядів: 4707 | Завантажень: 246 | Додав: umni4ka | Дата: 17.02.2010 | Коментарі (0)

Цей Акт складається під час атестації навчальних кабінетів В СЗШ №44 м. Дніпродзержинська, розроблений з використанням Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів
Загальні питання | Переглядів: 2000 | Завантажень: 196 | Додав: umni4ka | Дата: 15.02.2010 | Коментарі (0)

Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до матеріально-технічного оснащення кабінетів згідно із санітарно-гігієнічними правилами та нормами і є обов'язковим для їх організації в загально­освітніх навчальних закладах (далі - заклади) незалежно від типу та форми власності.

Загальні питання | Переглядів: 2104 | Завантажень: 157 | Додав: umni4ka | Дата: 15.02.2010 | Коментарі (0)

Програма представлена в табличній формі, що містить дві частини: зміст навчання і вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів. У змісті навчання вказано той навчальний матеріал, який підлягає вивченню у відповідному класі. Вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів орієнтують на результати навчання, які є об’єктом контролю й оцінювання.

Зміст навчання математики структуровано за темами відповідних навчальних курсів з визначенням кількості годин на їх вивчення. Такий розподіл змісту і навчального часу є орієнтовним. Учителю та авторам підручників надається право коригувати його залежно від прийнятої методичної концепції та конкретних навчальних ситуацій. В кінці кожного року навчання передбачено години для узагальнення й систематизації вивченого.

Програми, рекомендації | Переглядів: 1405 | Завантажень: 106 | Додав: umni4ka | Дата: 10.02.2010 | Коментарі (0)

Цією Інструкцією визначається порядок ведення класного журналу та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Початок навчального року | Переглядів: 1454 | Завантажень: 90 | Додав: umni4ka | Дата: 10.02.2010 | Коментарі (2)

Організація та порядок оплати праці за заміну тимчасово відсутніх учителів
Загальні питання | Переглядів: 1383 | Завантажень: 188 | Додав: umni4ka | Дата: 10.02.2010 | Коментарі (1)

Нормативи наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах
Початок навчального року | Переглядів: 1170 | Завантажень: 96 | Додав: umni4ka | Дата: 10.02.2010 | Коментарі (0)

Порядок надання платних послуг державними  навчальними закладами
Загальні питання | Переглядів: 1208 | Завантажень: 59 | Додав: umni4ka | Дата: 10.02.2010 | Коментарі (0)

Порядок атестації практичних психологів (соціальних педагогів) загальноосвітніх навчальних закладів та центрів практичної психології і соціальної роботи
Загальні питання | Переглядів: 2367 | Завантажень: 72 | Додав: umni4ka | Дата: 10.02.2010 | Коментарі (0)