Головна » 2017 » Грудень » 3 » Для того, щоб стояти на місці, доводиться бігти, а щоб рухатися вперед – треба бігти удвічі швидше
19:14
Для того, щоб стояти на місці, доводиться бігти, а щоб рухатися вперед – треба бігти удвічі швидше

Семінари, семінари...

Готуючись до наступного, здійснюється ревізія напрацьованого. Що цікаве, корисне, повсякденне? Нові можливості? Плани?

Буває і запал діяти згасає, розчарування, невпевненість тліє. Бо ми ж не сподівалися, що буде важко, що буде відповідально, що вийде не з першого разу. Та щоб скласти пазл, треба відшліфувати фрагменти, звертаючи увагу на дрібниці.

Попередні начерки....................................................

1. Дизайн мислення. Інструмент дизайну: майндмеппінг (карти думок)

Кількість інформації у світі постійно зростає, тому виникає необхідність уміти її опрацьовувати і краще запам’ятовувати.

Перед учителем постає завдання навчити всього цього учнів. Для реалізації цих завдань потрібні нові прийоми і способи роботи з навчальною інформацією. Одним із таких ефективних способів є технологія майндмеппінгу. Вона заснована на зображенні асоціативних зв’язків (складання ментальних карт: карт пам’яті, інтелект-карт, карт розуму, карт мислення). Автором цієї технології є Тоні Б’юзен — відомий англійський письменник, лектор і консультант із питань інтелекту, психології навчання і проблем мислення. Він стверджує, що цей метод може знайти застосування в будь-якій сфері життя, де потрібно вдосконалювати інтелектуальний потенціал людини та запам’ятовувати велику кількість інформації.

Детальніше про це читала тут:

ЯК ЗРОБИТИ СКЛАДНУ ЗАДАЧУ ПРОСТОЮ (ІНТЕЛЕКТ-КАРТИ)

Интеллект – карты: область применения и рекомендации по составлению

Mind Mapping, или как заставить свой мозг работать лучше

Mind mapping — полезный инструмент для дизайнеров

iMind Map — настоящие интеллект-карты

2. З хмарою слів або тегів ви напевно вже не раз зустрічалися в мережі Інтернет.
Спочатку хмари слів виступали тільки як засобу організації гіперпосилань. Поступово їх функції видозмінювалися, і сьогодні область їх використання набагато ширше.

Хмара слів

Словами, з яких формується хмара, тепер можуть бути не тільки гіперпосилання. Можна взяти будь-який текст і за допомогою спеціальних програмних засобів перетворити його в хмару слів.

Яким чином вчитель може використовувати хмари слів у своїй роботі? Існують різні способи:

  • як дидактичний матеріал на уроках (в електронному вигляді або роздрукований на принтері);
  • для подання інформації про себе або про якусь людину (в портфоліо, при узагальненні досвіду, на презентаціях, на сайті і / або в блозі);
  • для створення яскравих продуктів (листівки, інформаційно-рекламні буклети, бюлетені, презентації);
  • для акцентування уваги на важливі дати, події, ключових моментах (при узагальненні досвіду, в аналітичних матеріалах, в презентаціях і т.п.);
  • як візуалізацію критеріїв оцінювання чого-небудь;
  • для представлення результатів опитування або обговорення;
  • і багато інших варіантів, які підкажуть вам професійний досвід і творчу уяву.

Корисне відео:

 
Переглядів: 57 | Додав: umni4ka | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]