Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 81 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 8 9 » |
Урок технологій в 11 класі. Учитель Попік О.М. |
Компетентнісно зорієнтований урок з англійської мови в 10 класі. Учитель Стаднюк І.Г. |
Урок фізики в 7 класі. Учитель Ямнікова І.В. |
Урок англійської мови в 9 класі. Вчитель: Новікова-Коваль Ю.В. |
Урок французької мови (друга іноземна) в 8 класі. Учитель Єзікова Т.В. |
Наша формула: "Допоможи мені це зробити самому". Вчитель допомагає учневі вчитися, пізнавати себе і світ. Учитель, який не виховує, а допомагає учневі шукати себе кращого, який не «тисне» на учня, а створює йому умови для вільного самовизначення, не принижує його, а окрилює. Такий підхід дає можливість створити школу компетентнісного розвитку і самовдосконалення з ідеалом вільної, життєлюбної, талановитої особистості. Саме в такій школі ми зможемо надати нашим вихованцям якісну освіту. Сучасний підхід до стратегії розвитку освіти наголошує, що якість освіти є найефективнішим засобом для задоволення освітніх потреб суспільства, сім'ї, дитини. Якість оцінюється моральними та ринковими категоріями, це не тільки якість кінцевих результатів, але й всіх процесів, які впливають на кінцевий результат. Тому управління нашою школою буде зосереджуватися на управлінні якістю освіти. А це означає співвіднесення результатів роботи школи з метою, яку колектив школи поставив перед собою. Саме виховання компетентної, відповідальної за своє життя людини і буде головним завданням нашої школи. |
Вже з початку нового навчального року кожен педпрацівник повинен обов'язково ознайомитися з введеними перетвореннями і змінами в питанні атестації. Які зміни та положення слід назвати і відзначити, перш за все? |
Атестація педагогічних працівників — це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання педагогічної діяльності, за якою щодо працівників: визначають відповідність займаній посаді встановлюють рівень кваліфікації присвоюють кваліфікаційну категорію/педагогічне звання. |
План роботи заступника директра з НВР на 2017-2018 н.р. |
Моніторингові дослідження проводилися з метою вивчення досягнутого рівня засвоєння змісту освіти, виявлення чинників, що впливають на її якість та визначенням динаміки змін, як відбулися у системі освіти міста щодо забезпечення якості викладання предметів. При проведенні аналізу результатів в першу чергу ставиться завдання виявити позитивні та негативні тенденції в засвоєнні змісту освіти. |