Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 81 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 8 9 » |
Обласний проект «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» Тема міського науково-методичного проекту: «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства» Тема шкільного проекту: «Формування індивідуальної освітньої траєкторії учня в умовах особистісно-зорієнтованої освіти» |
Личностно – ориентированный урок, в отличии от урока традиционного, изменяет:
Главное в том, что учитель не только даёт знания, но и создаёт оптимальные условия для развития личности учащихся через его учебно-познавательную деятельность. |
Взаємозв'язок типу і структури уроку Тип уроку визначає особливості його структури (наявність, послідовність і взаємозв'язок елементів). Одні уроки охоплюють усі елементи структури, інші — тільки деякі. Розглянуті структури уроків є орієнтовними. Вони передбачають варіативність залежно від віку учнів, їх підготовки, змісту навчального матеріалу, методів навчання, місця проведення уроків тощо.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 2648 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
У сучасній дидактиці існує кілька підходів до класифікації уроків: за дидактичною метою, за метою організації пізнавальної діяльності, за основними етапами навчального процесу, за методами навчання, за способами організації навчальної діяльності учнів. Дидактична мета є найважливішою складовою, пусковим моментом процесу навчання, тому класифікація за цією ознакою найбільш близька до реального уроку.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 5356 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Комбінований урокЗастосовуються різні комбінації структурних елементів різних типів уроків. Такі уроки проводяться наприкінці вивчення теми, розділу й виконують цілу низку функцій: контролюючу, навчальну, виховну, діагностуючу та ін.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 13170 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Уроки контролю та корекції знань, умінь і навичок Такі уроки проводяться наприкінці вивчення теми, розділу й виконують цілу низку функцій: контролюючу, навчальну, виховну, діагностуючу та ін.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 14082 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Урок узагальнення та систематизації знаньДля систематизації та узагальнення виділяються ключові питання відповідного курсу. Увага звертається на знаходження та розкриття в уже вивченому матеріалі закономірностей, логічно-наслідкових зв'язків, глибокої сутності процесів та явищ; на перехід від окремих до більш широких узагальнень. Слід звернути увагу на те, що систематизація передбачає певну форму відображення окремих фактів у певній системі взаємозв'язків — схему, узагальнюючу таблицю тощо. У жодному разі не можна вважати систематизацією просте відтворення окремих фактів або дій наприкінці вивчення теми. Це буде просте повторення.. Урок такого типу може проходити у формі оглядової лекції, бесіди, опитування й виконання системи завдань та ін.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 13950 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Урок застосування знань, умінь і навичокМета: навчити самостійно і творчо застосовувати знання, навички та вміння в життєвих умовах; сприяє підготовці учнів до життя, праці на виробництві, посиленню зв’язку теорії з практикою; формування в учнів працелюбності, самостійності та творчої активності у рішенні різноманітних виробничих завдань і життєвих проблем.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 14747 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Урок засвоєння навичок та вміньОсновою такого уроку можна назвати тренування в різних варіантах, яке вимагає від учня перенесення знань і вмінь у нові, нестандартні ситуації. Для проведення таких уроків використовується практична робота. У педагогічній літературі саме цей тип уроку рекомендується як найбільш доречний для таких предметів, як фізика, хімія, географія, біологія і, звичайно інформатика. Практичні роботи в значній кількості представлені у навчальних програмах, та й практичні завдання є невід'ємною, складовою фактично кожного уроку інформатики. Зміст уроків цього типу має значні можливості для великої варіативності завдань і тому сприяє диференціації та індивідуалізації навчання. Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок можуть проводитись у вигляді ігор, змагань, уявних експедицій тощо та поєднувати й індивідуальні, і фронтальні, і групові методи роботи.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 4509 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Урок засвоєння нових знаньНайчастіше таким уроком є вступний урок курсу (теми, розділу), коли він незначною мірою пов'язаний з темою попереднього уроку. Також доречно обрати цей тип у випадку, коли зміст матеріалу складний, об'ємний, містить значну кількість нових понять і положень.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 17289 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|