Головна » Статті » Урок

У розділі матеріалів: 33
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Урок засвоєння нових знань

Найчастіше таким уроком є вступний урок курсу (теми, розділу), коли він незначною мірою пов'язаний з темою попереднього уроку. Також доречно обрати цей тип у випадку, коли зміст матеріалу складний, об'ємний, містить значну кількість нових понять і положень.
Може використовуватись пояснювально-ілюстративний, проблемний виклад. Заняття можна провести у формі бесіди, лекції, уявної подорожі чи екскурсії, відеоуроку, навчальної конференції з підготовленими доповідями (повідомленнями) учнів. Під час проведення уроку доречні конспектування, складання тез, опорних схем, робота з підручником, картою, довідниками тощо. Головне, щоб вивчення нового матеріалу учнями відбувалося не пасивно, а в ході різноманітної активної пізнавальної діяльності.

Компетентнісно зорієнтований урок | Переглядів: 14513 | Додав: umni4ka | Дата: 30.11.2011 | Коментарі (0)

Мотивація є особливо важливим і специфічним компонентом навчальної діяльності, через реалізацію і за допомогою якого можливе формування навчальної діяльності школярів у цілому.

  • Через мотивацію педагогічні цілі швидше перетворюються на психічні цілі учнів;
  • Через зміст формується певне ставлення учнів до навчального предмета й усвідомлюється його ціннісна значущість для особистісного, у тому числі інтелектуального, розвитку дитини;
  • За допомогою функцій засобів, що спонукають, у педагогічній комунікації актуалізуються й освоюються навчальні ситуації;
  • Систематичний контроль навчальної діяльності та його результати використовуються для формування відповідальності та прийняття коригувальних рішень.
Компетентнісно зорієнтований урок | Переглядів: 3807 | Додав: umni4ka | Дата: 30.11.2011 | Коментарі (0)

///
Схеми аналізу уроків | Переглядів: 8493 | Додав: umni4ka | Дата: 08.02.2010 | Коментарі (0)

///
Схеми аналізу уроків | Переглядів: 12064 | Додав: umni4ka | Дата: 08.02.2010 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації вчителю щодо самоаналізу уроку. Орієнтовна схема самоаналізу урока.
Схеми аналізу уроків | Переглядів: 22210 | Додав: umni4ka | Дата: 08.02.2010 | Коментарі (4)