Головна » Статті » Урок » Схеми аналізу уроків |
Орієнтовна схема комплексного аналізу уроку1. Планування навчально-виховних цілей на основі програм та їхньої конкретизації за результатами консиліуму: 2. Оцінювання оптимізації змісту. Виділення основного, суттєвого. Виділення об'єкта міцного засвоєння. Повноцінність змісту уроку на різних етапах. 3. Вибір та застосування різних джерел повідомлення учнями нових знань. 4. Оптимальне поєднання різних методів навчання під час уроку. Обґрунтованість вибору. 5. Використання різних прийомів роботи. 6. Виховання інтересу до навчання. 7. Культура праці вчителя та учнів. 8. Контроль за засвоєнням знань, умінь, навичок (форми контролю, відповідність оцінювання рівня знань). 9. Характер домашнього завдання, його диференційованість. 10. Оцінювання самоаналізу та самоконтролю навчальної діяльності. | |
Переглядів: 9942 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 2 | |||
| |||