Головна » Статті » Урок » Схеми аналізу уроків

Схема аналізу урока біології

Схема аналізу уроку біології

І. Чи правильно визначена мета уроку.
— Які нові питання, закони передбачається вивчити.
— Як розкриваються навчальні й виховні завдан­ня уроку.
— Який навчальний матеріал планується повто­рити.
— Які поняття формуються, які закріплюються відповідно до програми.
II. Доцільність розподілу навчального часу на певні етапи уроку, чи відповідає хід уроку наміченому плану.
III. Зміст уроку:
1. Відповідність змісту уроку програмі.
2. Наукова спрямованість уроку.
3. Уміння вчителя виділити основне в навчаль­ному матеріалі, не перевантажувати урок другоряд­ним матеріалом.
4. Дотримання принципу науковості та доступно­сті.
5. Наочність (таблиці, гербарії, моделі, колекції, живі об'єкти, ТЗН).
6. Використання на уроках результатів робіт уч­нів, отриманих на інших видах навчальної діяльності (вдома, на екскурсіях, у куточках живої природи та ін.).
7. Практичні роботи з натуральними об'єктами:
— розпізнання;
— спостереження;
— визначення;
— співставлення;
— короткочасний експеримент (якщо він є на уроці).
8. Опора на раніше вивчене.
9. Зв'язок теорії з практикою.
10. Ознайомлення учнів з екологічними пробле­мами.
11. Наступність у вивченні матеріалу.
12.   Ступінь   самостійної   навчальної  діяльне учнів:
— самостійність суджень;
— усвідомленість запам'ятовування;
— вміння використовувати наявні знання;
— закріплення (застосування знань у нестандартних ситуаціях, робота з підручником, обґрунтованість відповідей).
13. Диференціація навчання.
14. Контроль та оцінювання.
15. Домашні завдання (обсяг, посильність, інструктаж).
16. Реалізація завдань уроку.

Категорія: Схеми аналізу уроків | Додав: umni4ka (08.02.2010)
Переглядів: 8702 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]