Головна » Статті » Урок » Компетентнісно зорієнтований урок

Урок узагальнення та систематизації знань

Урок узагальнення та систематизації знань

Мета: приведення засвоєних учнями понять у струнку систему, яка передбачає розкриття та засвоєння зв’язків і відношень між її елементами; свідоме оволодіння основними  теоріями і провідними ідеями навчального предмету або засадами відповідної галузі науки.
Ці уроки цього спрямовані на вирішення двох основних дидактичних завдань:
а) перевірку і встановлення рівня оволодіння учнями основами
теоретичних знань і способами пізнавальної діяльності;
б)        повторення, корекцію і більш глибоке осмислення навчального
матеріалу.

Структура уроку

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку та мотивація навчальної діяльності школярів.
  2. Відтворення та корекція опорних знань учнів.
  3. Повторення та аналіз основних фактів, подій, явищ.
  4. Повторення, узагальнення та систематизація понять, засвоєння відповідної системи знань, провідних ідей та основних теорій.

Для систематизації та узагальнення виділяються ключові питання відповідного курсу. Увага звертається на знаходження та розкриття в уже вивченому матеріалі закономірностей, логічно-наслідкових зв'язків, глибокої сутності процесів та явищ; на перехід від окремих до більш широких узагальнень. Слід звернути увагу на те, що систематизація передбачає певну форму відображення окремих фактів у певній системі взаємозв'язків — схему, узагальнюючу таблицю тощо. У жодному разі не можна вважати систематизацією просте відтворення окремих фактів або дій наприкінці вивчення теми. Це буде просте повторення..

Урок такого типу може проходити у формі оглядової лекції, бесіди, опитування й виконання системи завдань та ін.

Категорія: Компетентнісно зорієнтований урок | Додав: umni4ka (30.11.2011)
Переглядів: 13948 | Рейтинг: 1.5/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]