Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми |
У розділі матеріалів: 22 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
ГПД, основи здоров'я - очікування |
План роботи заступника директра з НВР на 2017-2018 н.р. |
Моніторингові дослідження проводилися з метою вивчення досягнутого рівня засвоєння змісту освіти, виявлення чинників, що впливають на її якість та визначенням динаміки змін, як відбулися у системі освіти міста щодо забезпечення якості викладання предметів. При проведенні аналізу результатів в першу чергу ставиться завдання виявити позитивні та негативні тенденції в засвоєнні змісту освіти. |
Обласний проект «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» Тема міського науково-методичного проекту: «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства» Тема шкільного проекту: «Формування індивідуальної освітньої траєкторії учня в умовах особистісно-зорієнтованої освіти» |
Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»
Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу» |
Основні учасники десятиріччя освіти для сталого розвитку |
Основні напрями для сталого розвитку |
І ЕТАП. Організація науково-експериментальної діяльності |
Програма «Освіта для сталого розвитку» розроблена управлінням освіти і науки Дніпродзержинської міської ради на основі комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» розробленої головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації спільно з Дніпропетровським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти. Рекомендована для використання у практичній діяльності керівникам і працівникам навчальних закладів міста з метою удосконалення системи освіти та виховання, підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок упровадження методів проективного управління розвитком навчальних закладів, застосування новітніх педагогічних технологій гуманно – та екоцентричного характеру, реконструювання змісту освіти на основі засад сталого суспільного розвитку. |
Дичківська І. У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики, сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші у дошкільній і початковій освіті інноваційні педагогічні технології. Розглянуто різноманітні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти. Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних педагогічних закладів, педагогам-практикам. |