Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми

У розділі матеріалів: 22
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Лідія Даниленко
"Інноваційні педагогічні технології"

Рассматривается понятие "инновация", которое в последнее десятилетие активно вошло в образовательную практику. Важным является определение не только его сущности, но и структуры. Рассмотрены приоритетные инновационные педагогические технологий, применяемые в системе всеобщего среднего образования Украины, которые отражаются в базе образовательных  инноваций ЦИППО АПН Украины

 

Робота над проблемою | Переглядів: 1718 | Додав: umni4ka | Дата: 08.12.2010 | Коментарі (1)

Психолого-педагогічне забезпечення креативного навчально-виховного процесу
Робота над проблемою | Переглядів: 1593 | Додав: umni4ka | Дата: 10.08.2010 | Коментарі (0)

"Зміни у суспільному житті і свідомості вимагають від нас, педагогів, визначити нову мету навчання та виховання – розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах незалежної України" 

-Із матеріалів Відділу креативної освіти та інноваційного менеджменту Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Робота над проблемою | Переглядів: 4115 | Додав: umni4ka | Дата: 06.08.2010 | Коментарі (0)

Методичний Інструмент аналізу

Планування. Рекомендаціїї | Переглядів: 4040 | Додав: umni4ka | Дата: 23.04.2010 | Коментарі (0)

Усі питання випливають одне з одного, тісно пов'язані між со­бою причиново-наслідковими зв'язками й мають бути розглянуті в єдності та взаємодії
Планування. Рекомендаціїї | Переглядів: 4925 | Додав: umni4ka | Дата: 23.04.2010 | Коментарі (0)

Етапи роботи над проблемою «Креативна  освіта для розвитку інноваційної особистості» (2010-2015)

Робота над проблемою | Переглядів: 5809 | Додав: umni4ka | Дата: 22.04.2010 | Коментарі (0)

У  запропонованому  проекті  креативна  освіта  визначається  як:

  • освіта, спрямована на розвиток загальної креативності учасників педагогічного процесу;
  • освіта  з гнучкою системою форм організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей, нахилів, потреб учнів;
  • освіта, зорієнтована на використання інноваційних педагогічних технологій, що забезпечують особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів.

Головна мета проекту:  розробка та апробація моделей  креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів,  удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості  в системі креативної освіти.
Основні завдання проекту:

  • Розробка теоретичних засад функціонування креативної регіональної освіти.
  • Відбір пакету методик діагностики творчого потенціалу учнів.
  • Створення «банку інформації» щодо обдарованих учнів регіону.
  • Запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним  тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим  моделям роботи з обдарованими учнями.
  • Підготовка педагогів області до запровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей учнів через удосконалення системи курсової підготовки  та  активізацію  методичної роботи  в  регіоні.
  • Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників   у процесі роботи над проектом.

-Із матеріалів Відділу креативної освіти та інноваційного менеджменту Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Робота над проблемою | Переглядів: 17430 | Додав: umni4ka | Дата: 21.04.2010 | Коментарі (5)

Інноваційні педагогічні технології. Дичківська І. М.
Робота над проблемою | Переглядів: 8933 | Додав: umni4ka | Дата: 21.04.2010 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-22