Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми » Робота над проблемою

Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»

Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»
Концепція розвитку школи стверджує необхідність якісного оновлення змісту освіти,  забезпечення безперервного процесу становлення та розвитку гармонійної творчої особистості учня. Підготовка державі й суспільству справжнього громадянина – патріота, вихованого на кращих традиціях української народної педагогіки, здатного стати компетентним спеціалістом.
Школа бере на себе місію створення  нового освітнього середовища, де панує атмосфера педагогічної творчості вчителів – однодумців, учнів і батьків.
Нове освітнє середовище передбачає й новий зміст освіти, нові технології навчання і виховання,  розвиток інтелектуальних здібностей дітей, щоб вивести кожного школяра на виховання культури творчого мислення.
Реалізація місії та завдань школи здійснюється в першу чергу через роботу над експериментальним дослідженням в рамках обласної Комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» за  програмою Всеукраїнського експерименту «Формування механізмів трансформації регіональної системи освіти на основі принципів випереджаючої освіти для сталого розвитку», що є складовою колективної проблеми лабораторії управління освітніми закладами  Інституту педагогіки АПН України «Функціональний підхід до управління загальноосвітніми навчальними закладами».

Однак результати впровадження були не суттєвими.
Експерти відзначили, що однією з головних причин такого становища є відсутність плану та чіткої стратегії розвитку.

Виявлені причини:

  1. Доведені до співробітників цілі були визначені не точно і не конкретно.
  2. Педпрацівники не мали достатньо інформації про те, наскільки ефективно вони працюють.
  3. Співробітників не залучали до перспективного планування діяльності закладу.

Дайте відповідь на наступні запитання:

  1. У наведеній схемі стратегічного планування діяльності закладу: що було виконано, що не було виконано, але повинно було б бути реалізованим?

 

Схема стратегічного планування

  1. Які недоліки в організації попереднього, біжучого та прикінцевого контролю ви помітили?
  2. Перерахуйте основні причини, які не дозволили досягнути більш суттєвих результатів.
  3.  Що з наведеного вище потрібно врахувати в сучасній практиці освітньої діяльності?
Категорія: Робота над проблемою | Додав: umni4ka (24.03.2011)
Переглядів: 1573 | Теги: кейс, Управління, освітній заклад | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]