Головна » Файли » Моніторинг якості освіти » Моніторингові дослідження

Модель моніторингової системи педагогічного менеджменту
13.09.2017, 11:30

№ п/п

Рівень моніторингу

Суб'єкти управління

Об'єкти дослідження

Форми і методи дослідження

Зміст моніторингових досліджень

1.

Управлінський моніторинг (зовнішній)

Методична служба

Якість внутрішкільного менеджменту, освіти

Вивчення стану викладання предмета;
теоретичні методи: вивчення теоретичної бази з проблеми, шкільної документації; емпіричні методи:
спостереження, констатуючий і формуючий експерименти; соціологічні методи: бесіди, інтерв'ю, анкетування; діагностичні методи; контрольні зрізи, якісний і кількісний аналіз результатів контрольних робіт; методи статистичного аналізу результатів дослідження

1. Створення програми дослідницької діяльності методичної служби,
комплексу діагностичного інструмен­тарію для проведення констатуючого
експерименту: анкети для педагогів — “Експертиза рівня педагогічної
культури вчителя”, “Готовність педагога щодо формування самоосвітньої компетентності учнів на ґрунті моніторингового дослідження, “Вивчення ціннісних орієнтацій педагога”; анкета для учнів «Експертиза самоосвітньої компетентності учнів», технологічна карта аналізу уроку
2. Розробка навчально-методичного посібника «Моніторинг освітньої
компетентності учнів у навчанні ".
3. Організація та проведення акмеологічно-корекційних тренінгів з педагогами метою навчання їх технології моніторингового дослідження.
4. Створення консультаційного пункту з метою надання освітніх послуг щодо проведення моніторингу.
5. Організація внутрішньошкільного управління і контролю за процесом
моніторингу.
6. Відвідування уроків учителів з метою вивчення їхнього педагогічного стилю, та рівня самоосвітньої компетентності учнів.
7. Аналіз ефективності педагогічного менеджменту в системі: методична служба - навчальний заклад (адміністрація, педагог, учень)

2.

Управлінський моніторинг(внутрішній)

Адміністрація навчального закладу

Рівень професійної майстерності вчителя, якість освіти, якість дидактичного менеджменту в системі “учитель-учень”

Вивчення документації
вчителя (календарно-тематичні плани, нормативна база з предмета, журнали тощо), відвідування уроків, соціологічні методи: бесіди з батьками, учнями, вчителями, анкетування

1. Організація і проведення соціологічного дослідження з метою вивчення рівня самоосвітньої компетентності педагогів та учнів.
2. Аналіз результатів дослідження та створення системи ефективних
управлінських рішень щодо розв'язання виявлених проблем.
3. Керівництво і контроль за процедурою проведення зрізів з біології
(діагностична, поточна, підсумкова контрольна робота).
4. Відвідування уроків учителів, їх проблемний аналіз, створення системи управлінських рішень за результатами експертизи педагогічної діяльності педагогів
5 Забезпечення керівництва і контролю за процесом і результативністю корекційної роботи вчителя.
6. Аналіз ефективності педагогічного менеджменту в системі: адміністрація — педагог— учень

3.

Педагогічний моніторинг (внутрішній)

Педагоги, учні навчального закладу

Якість освіти та дидактичного менеджменту в системі “учитель-учень”, процес формування самоосвітньої компетентності учнів

Вивчення теоретичної бази з проблеми, соціологічні
методи: анкетування учнів, тестування, якісний і кількісний аналіз результатів; емпіричні методи: спостереження, констатуючий, формуючий експеримент (корекційна робота)

1. Апробація навчально методичного посібника "Моніторинг формування самоосвітньої компетентності учнів у навчанні ", який містить програму дослідження, діагностичний інструментарій для його проведення та систему корекційних тренажерів
щодо формування самоосвітньої компетентності учнів
2. Організація контрольних робіт з біології (діагностичне), поточної, підсумкової).
3. Аналіз результатів контрольних робіт, виявлення навчальних проблем.
4. Створення системи дидактичного менеджменту (комфортного навчального середовища) на основі корекційної роботи вчителя.
5. Аналіз ефективності функціонування моніторингової системи в діаді «педагог - учень»

4.

Авто моніторинг (внутрішній)

Методична служба, адміністрація, педагоги, учні

Рівень педагогічної культури, самоосвітньої компетентності суб’єктів освітнього простору, якість самоменеджменту

Вивчення теоретичної бази з проблеми, самоаналіз педагогічної діяльності, самодіагностика особистісних та професійних якостей

1. Створення програми автомоніторингу (самоменеджменту) педагогічної діяльності з метою розвитку слабких особистісних та професійних якостей.
2. Оволодіння методиками і техніками релаксації, нейролінгвістичного програмування, толерантної комунікації, невербального спілкування, формування позитивного мислення,
управління механізмами психологічного захисту, які допомагають підвищити психологічний імунітет учителя, є превентивним інструментарієм синдрому “професійного вигоряння” педагогів.
3. Аналіз ефективності автомоніторингу його вплив на якість освіти

Категорія: Моніторингові дослідження | Додав: umni4ka | Теги: моніторинг якості освіти
Переглядів: 695 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]