Головна » Статті » Урок » Схеми аналізу уроків

Орієнтовна схема комплексного аналізу уроку

Орієнтовна схема комплексного аналізу уроку

1. Планування навчально-виховних цілей на ос­нові програм та їхньої конкретизації за результатами консиліуму:
— освітні завдання уроку;
— виховні завдання;
— завдання розвитку інтелекту, волі, емоцій, ін­тересів;
— взаємозв'язок дидактичних, виховних цілей розвитку на різних етапах навчання.

2. Оцінювання оптимізації змісту. Виділення основного, суттєвого. Виділення об'єкта міцного засвоєння. Повноцінність змісту уроку на різних етапах.

3. Вибір та застосування різних джерел повідом­лення учнями нових знань.

4. Оптимальне поєднання різних методів навчан­ня під час уроку. Обґрунтованість вибору.

5. Використання різних прийомів роботи.

6. Виховання інтересу до навчання.

7. Культура праці вчителя та учнів.

8. Контроль за засвоєнням знань, умінь, навичок (форми контролю, відповідність оцінювання рівня знань).

9. Характер домашнього завдання, його диференційованість.

10. Оцінювання самоаналізу та самоконтролю навчальної діяльності.

Категорія: Схеми аналізу уроків | Додав: umni4ka (08.02.2010)
Переглядів: 9939 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
1 CIB36  
Підкажіть, будь ласка, скільки уроків повинен відвідати та проаналізувати заступник директора з НВР протягом тижня чи місяця? Які документи це підтверджують? Дякую.

2 Nika_reni  
4-6 на тиждень...https://sites.google.com/site/navcalnovihovnarobota/dovidnik-zavuca-planuvanna

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]