Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми » Робота над проблемою

Етапи роботи над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

Етапи роботи над проблемою «Креативна  освіта для розвитку інноваційної особистості»

I етап
2010-2011 н.р.
підготовчий

  • Конкретизація проблеми на рівні  регіонів та окремих педагогічних колективів;
  • планування роботи творчих групп;
  • створення «банку інформації»;
  • визначення основних показників для системного відстеження;
  • діагностика рівня готовності педагогічних колективів до роботи над проблемою;
  • організація роботи психолого-педагогічних семінарів з проблеми креативної освіти.

 

II етап
2011-2012 н,р.
організаційно-моделючий

  • Наукове обґрунтування моделі креативного  освітнього закладу;
  • розробка відповідних проектів на  рівні конкретних освітніх установ;
  • координація діяльності методичних служб різних рівнів в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів.

 

III етап
2012-2013 н.р. креативний

  • Розробка та апробація системи діяльності навчального закладу, або вчителя,   вихователя, спрямованої на розвиток творчого потенціалу особистості;
  • масове запровадження новітніх педагогічних технологій, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності.

 

IV етап
2013-2014 н.р,
корегуючий

  • Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження;
  • аналіз матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних досягнень;
  • організація огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти»;
  • Вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (при визначенні ефективності досвіду доцільно використовувати  науково обґрунтовані критерії: актуальність, оригінальність, новизна, стабільність, збалансованість і комплексність результатів, раціональність витрат часу, зусиль, засобів, відповідність реальним можливостям основної маси вчителів і матеріальної бази).

 

V етап
2014-2015 н.р.
підсумковий

  • Узагальнення перспективного педагогічного досвіду;
  • підведення підсумків огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти»;
  • підготовка матеріалів для публікації;
  • науковий аналіз матеріалів моніторингу;
  • підготовка підсумкових  наукових конференцій;
  • обмін досвідом між регіонами області.

 

 

Категорія: Робота над проблемою | Додав: umni4ka (22.04.2010)
Переглядів: 6306 | Теги: робота над проблемою, іноваційна особистість, креативна освіта, обласний проект | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]