Етапи роботи над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»
I етап
2010-2011 н.р.
підготовчий |
- Конкретизація проблеми на рівні регіонів та окремих педагогічних колективів;
- планування роботи творчих групп;
- створення «банку інформації»;
- визначення основних показників для системного відстеження;
- діагностика рівня готовності педагогічних колективів до роботи над проблемою;
- організація роботи психолого-педагогічних семінарів з проблеми креативної освіти.
|
II етап
2011-2012 н,р.
організаційно-моделючий |
- Наукове обґрунтування моделі креативного освітнього закладу;
- розробка відповідних проектів на рівні конкретних освітніх установ;
- координація діяльності методичних служб різних рівнів в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів.
|
III етап
2012-2013 н.р. креативний |
- Розробка та апробація системи діяльності навчального закладу, або вчителя, вихователя, спрямованої на розвиток творчого потенціалу особистості;
- масове запровадження новітніх педагогічних технологій, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності.
|
IV етап
2013-2014 н.р,
корегуючий |
- Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження;
- аналіз матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних досягнень;
- організація огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти»;
- Вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (при визначенні ефективності досвіду доцільно використовувати науково обґрунтовані критерії: актуальність, оригінальність, новизна, стабільність, збалансованість і комплексність результатів, раціональність витрат часу, зусиль, засобів, відповідність реальним можливостям основної маси вчителів і матеріальної бази).
|
V етап
2014-2015 н.р.
підсумковий |
- Узагальнення перспективного педагогічного досвіду;
- підведення підсумків огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти»;
- підготовка матеріалів для публікації;
- науковий аналіз матеріалів моніторингу;
- підготовка підсумкових наукових конференцій;
- обмін досвідом між регіонами області.
|
|