Книжка присвячена новим напрямам розвитку змісту освіти в Україні та розвинених країнах світу. Тут подано аналіз досвіду розроблення та впровадження компетентнісно орієнтованого підходу до формування змісту загальної середньої освіти в зарубіжних країнах. Автори також подали аналіз нових надбань українських освітян щодо визначення переліку ключових компетентностей для української школи, надали рекомендації щодо їх впровадження в навчально-виховний процес.
Роботою можуть скористатися науковці, педагоги-практики, студенти педагогічних ВНЗ, система підвищення кваліфікації вчителів. Ця розробка спрямована на розвиток освітньої політики щодо формування освітнього середовища, модернізації змісту освіти, створення системи моніторингу її якості, розв'язання проблем підготовки та підвищення кваліфікації вчителів. |