Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми » Робота над проблемою |
У категорії матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Обласний проект «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» Тема міського науково-методичного проекту: «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства» Тема шкільного проекту: «Формування індивідуальної освітньої траєкторії учня в умовах особистісно-зорієнтованої освіти» |
Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»
Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу» |
Дичківська І. У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики, сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші у дошкільній і початковій освіті інноваційні педагогічні технології. Розглянуто різноманітні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти. Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних педагогічних закладів, педагогам-практикам. |
Лідія Даниленко Рассматривается понятие "инновация", которое в последнее десятилетие активно вошло в образовательную практику. Важным является определение не только его сущности, но и структуры. Рассмотрены приоритетные инновационные педагогические технологий, применяемые в системе всеобщего среднего образования Украины, которые отражаются в базе образовательных инноваций ЦИППО АПН Украины
|
Психолого-педагогічне забезпечення креативного навчально-виховного процесу |
"Зміни у суспільному житті і свідомості вимагають від нас, педагогів, визначити нову мету навчання та виховання – розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах незалежної України" -Із матеріалів Відділу креативної освіти та інноваційного менеджменту Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти |
Етапи роботи над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» (2010-2015) |
У запропонованому проекті креативна освіта визначається як:
Головна мета проекту: розробка та апробація моделей креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти.
-Із матеріалів Відділу креативної освіти та інноваційного менеджменту Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти |
Інноваційні педагогічні технології. Дичківська І. М. |
Основні пріоритети, робота психологічної служби, наукове-методичне забезпечення впровадження технологій продуктивного навчання Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |