Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми

У розділі матеріалів: 25
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Обласний проект «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

Тема міського науково-методичного проекту: «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства»

Тема шкільного проекту: «Формування індивідуальної освітньої траєкторії учня в умовах особистісно-зорієнтованої освіти»

Робота над проблемою | Переглядів: 670 | Додав: umni4ka | Дата: 23.02.2016 | Коментарі (0)

Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»
Робота над проблемою | Переглядів: 1561 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

План
роботи середньої загальноосвітньої школи № 44
на 2010 – 2011 навчальний рік
(опорна школа з напрямку «Школа культури здоров’я»)

Плани | Переглядів: 3699 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Модель має прикладне значення і створена з метою досягнення найкращого порозуміння між педагогами та психологами.
Творча лабораторія | Переглядів: 866 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Основні учасники десятиріччя освіти для сталого розвитку
Творча лабораторія | Переглядів: 613 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Основні напрями для сталого розвитку
Творча лабораторія | Переглядів: 715 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

І ЕТАП.  Організація науково-експериментальної діяльності
II ЕТАП. Формування та апробація організаційно-функціональних структур навчального закладу випереджаючої освіти для сталого розвитку
ІІІ ЕТАП. Узагальнення результатів дослідно-експериментальної роботи

Творча лабораторія | Переглядів: 1848 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Програма «Освіта для сталого розвитку» розроблена управлінням освіти і науки Дніпродзержинської міської ради на основі комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» розробленої головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації спільно з Дніпропетровським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Рекомендована для використання у практичній діяльності керівникам і працівникам навчальних закладів міста з метою удосконалення системи освіти та виховання, підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок упровадження методів проективного управління розвитком навчальних закладів, застосування новітніх педагогічних технологій гуманно – та екоцентричного характеру, реконструювання змісту освіти на основі засад сталого суспільного розвитку.

Творча лабораторія | Переглядів: 1061 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Дичківська І.
Інноваційні педагогічні технології
Навчальний посібник / К. : Академвидав, 2004.- 352 c.

У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики, сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші у дошкільній і початковій освіті інноваційні педагогічні технології. Розглянуто різноманітні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти.

Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних педагогічних закладів, педагогам-практикам.       

Робота над проблемою | Переглядів: 3668 | Додав: umni4ka | Дата: 08.12.2010 | Коментарі (1)

Лідія Даниленко
"Інноваційні педагогічні технології"

Рассматривается понятие "инновация", которое в последнее десятилетие активно вошло в образовательную практику. Важным является определение не только его сущности, но и структуры. Рассмотрены приоритетные инновационные педагогические технологий, применяемые в системе всеобщего среднего образования Украины, которые отражаются в базе образовательных  инноваций ЦИППО АПН Украины

 

Робота над проблемою | Переглядів: 1697 | Додав: umni4ka | Дата: 08.12.2010 | Коментарі (1)

1-10 11-20 21-25