Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми

У розділі матеріалів: 22
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

ГПД, основи здоров'я - очікування

Виступи, доповіді | Переглядів: 100 | Додав: umni4ka | Дата: 10.11.2017 | Коментарі (0)

План роботи заступника директра з НВР на 2017-2018 н.р.

Планування. Рекомендаціїї | Переглядів: 219 | Додав: umni4ka | Дата: 15.09.2017 | Коментарі (0)

Моніторингові дослідження проводилися з метою вивчення досягнутого рівня засвоєння змісту освіти, виявлення чинників, що впливають на її якість та визначенням динаміки змін, як відбулися у системі освіти міста щодо забезпечення якості викладання предметів.

При проведенні аналізу результатів в першу чергу ставиться завдання виявити позитивні та негативні тенденції в засвоєнні змісту освіти.

Виступи, доповіді | Переглядів: 262 | Author: Болдирева С.В. | Додав: umni4ka | Дата: 12.11.2016 | Коментарі (0)

Обласний проект «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

Тема міського науково-методичного проекту: «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства»

Тема шкільного проекту: «Формування індивідуальної освітньої траєкторії учня в умовах особистісно-зорієнтованої освіти»

Робота над проблемою | Переглядів: 842 | Додав: umni4ka | Дата: 23.02.2016 | Коментарі (0)

Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»
Робота над проблемою | Переглядів: 1641 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Основні учасники десятиріччя освіти для сталого розвитку
Творча лабораторія | Переглядів: 688 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Основні напрями для сталого розвитку
Творча лабораторія | Переглядів: 809 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

І ЕТАП.  Організація науково-експериментальної діяльності
II ЕТАП. Формування та апробація організаційно-функціональних структур навчального закладу випереджаючої освіти для сталого розвитку
ІІІ ЕТАП. Узагальнення результатів дослідно-експериментальної роботи

Творча лабораторія | Переглядів: 1948 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Програма «Освіта для сталого розвитку» розроблена управлінням освіти і науки Дніпродзержинської міської ради на основі комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» розробленої головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації спільно з Дніпропетровським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Рекомендована для використання у практичній діяльності керівникам і працівникам навчальних закладів міста з метою удосконалення системи освіти та виховання, підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок упровадження методів проективного управління розвитком навчальних закладів, застосування новітніх педагогічних технологій гуманно – та екоцентричного характеру, реконструювання змісту освіти на основі засад сталого суспільного розвитку.

Творча лабораторія | Переглядів: 1139 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Дичківська І.
Інноваційні педагогічні технології
Навчальний посібник / К. : Академвидав, 2004.- 352 c.

У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики, сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші у дошкільній і початковій освіті інноваційні педагогічні технології. Розглянуто різноманітні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти.

Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних педагогічних закладів, педагогам-практикам.       

Робота над проблемою | Переглядів: 3786 | Додав: umni4ka | Дата: 08.12.2010 | Коментарі (1)

1-10 11-20 21-22