Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми

У розділі матеріалів: 23
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

ГПД, основи здоров'я - очікування

Виступи, доповіді | Переглядів: 32 | Додав: umni4ka | Дата: 10.11.2017 | Коментарі (0)

План роботи заступника директра з НВР на 2017-2018 н.р.

Планування. Рекомендаціїї | Переглядів: 104 | Додав: umni4ka | Дата: 15.09.2017 | Коментарі (0)

Моніторингові дослідження проводилися з метою вивчення досягнутого рівня засвоєння змісту освіти, виявлення чинників, що впливають на її якість та визначенням динаміки змін, як відбулися у системі освіти міста щодо забезпечення якості викладання предметів.

При проведенні аналізу результатів в першу чергу ставиться завдання виявити позитивні та негативні тенденції в засвоєнні змісту освіти.

Виступи, доповіді | Переглядів: 146 | Author: Болдирева С.В. | Додав: umni4ka | Дата: 12.11.2016 | Коментарі (0)

Обласний проект «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

Тема міського науково-методичного проекту: «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства»

Тема шкільного проекту: «Формування індивідуальної освітньої траєкторії учня в умовах особистісно-зорієнтованої освіти»

Робота над проблемою | Переглядів: 700 | Додав: umni4ka | Дата: 23.02.2016 | Коментарі (0)

Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»
Робота над проблемою | Переглядів: 1578 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Модель має прикладне значення і створена з метою досягнення найкращого порозуміння між педагогами та психологами.
Творча лабораторія | Переглядів: 880 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Основні учасники десятиріччя освіти для сталого розвитку
Творча лабораторія | Переглядів: 631 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Основні напрями для сталого розвитку
Творча лабораторія | Переглядів: 730 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

І ЕТАП.  Організація науково-експериментальної діяльності
II ЕТАП. Формування та апробація організаційно-функціональних структур навчального закладу випереджаючої освіти для сталого розвитку
ІІІ ЕТАП. Узагальнення результатів дослідно-експериментальної роботи

Творча лабораторія | Переглядів: 1865 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Програма «Освіта для сталого розвитку» розроблена управлінням освіти і науки Дніпродзержинської міської ради на основі комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» розробленої головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації спільно з Дніпропетровським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Рекомендована для використання у практичній діяльності керівникам і працівникам навчальних закладів міста з метою удосконалення системи освіти та виховання, підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок упровадження методів проективного управління розвитком навчальних закладів, застосування новітніх педагогічних технологій гуманно – та екоцентричного характеру, реконструювання змісту освіти на основі засад сталого суспільного розвитку.

Творча лабораторія | Переглядів: 1077 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-23