Головна » Статті » Урок » Класифікація уроків

У категорії матеріалів: 3
Показано матеріалів: 1-3
Сторінки:

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Личностно – ориентированный   урок, в отличии от урока традиционного, изменяет:

  1. Тип взаимодействия «Учитель – Ученик», от командного стиля к сотрудничеству.
  2. Ориентацию учителя в ходе урока на анализ не столько результатов, сколько процессуальной деятельности ученика.
  3. Позицию ученика: от прилежного исполнения к активному творчеству.
  4. Мышление учащихся – рефлексивное, то есть, нацеленное на результат.
  5. Характер складывающихся на уроке отношений.

Главное в том, что учитель не только даёт знания, но и создаёт оптимальные условия для развития личности учащихся через его учебно-познавательную деятельность.

Класифікація уроків | Переглядів: 156 | Додав: umni4ka | Дата: 23.02.2016

Взаємозв'язок типу і структури уроку

Тип уроку визначає особливості його структури (наявність, послідовність і взаємозв'язок елементів). Одні уроки охоплюють усі елементи структури, інші — тільки деякі.

Розглянуті структури уроків є орієнтовними. Вони передбачають варіативність залежно від віку учнів, їх підготовки, змісту навчального матеріалу, методів навчання, місця проведення уроків тощо.

Класифікація уроків | Переглядів: 1783 | Додав: umni4ka | Дата: 30.11.2011 | Коментарі (0)

У сучасній дидактиці існує кілька підходів до класифікації уроків: за дидактичною метою, за метою організації пізнавальної діяльності, за основними етапами навчального процесу, за методами навчання, за способами організації навчальної діяльності учнів.

Дидактична мета є найважливішою складовою, пусковим моментом процесу навчання, тому класифікація за цією ознакою найбільш близька до реального уроку.
Класифікація уроків | Переглядів: 4297 | Додав: umni4ka | Дата: 30.11.2011 | Коментарі (0)