Головна » Статті » Урок » Компетентнісно зорієнтований урок |
У категорії матеріалів: 11 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Змінюються мета та зміст освіти, з'являються нові засоби та технології навчання, але урок залишається головною формою навчання. Ця форма багато років і сторіч визначала обличчя школи, була її «візитною карткою». Безумовно, і сучасна школа тримається на уроці, що визначає її соціальний і педагогічний статус, роль і місце в становленні, розвитку й педагогів, і школярів. І щоб не говорили про такі потрібні та правильні ідеї, як самоосвіта, дистанційне навчання, він - учитель - завжди буде головною діючою особою на будь-якому уроці, тому що він - завжди старший, за ним знання, досвід розуміння й застосування цих знань. Разом із тим ми всі розуміємо, що урок не може не мінятися. Тільки на уроці, як сотні років тому, зустрічаються головні учасники освітнього процесу: учитель та учень. Між ними завжди - незвіданий світ знань, протиріччя між пізнаним і ще неосвоєним, між почуттям задоволення від успіху та нелегкою працею освоєння нового, пізнання навколишнього. Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом із ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою. |
Личностно – ориентированный урок, в отличии от урока традиционного, изменяет:
Главное в том, что учитель не только даёт знания, но и создаёт оптимальные условия для развития личности учащихся через его учебно-познавательную деятельность. |
Взаємозв'язок типу і структури уроку Тип уроку визначає особливості його структури (наявність, послідовність і взаємозв'язок елементів). Одні уроки охоплюють усі елементи структури, інші — тільки деякі. Розглянуті структури уроків є орієнтовними. Вони передбачають варіативність залежно від віку учнів, їх підготовки, змісту навчального матеріалу, методів навчання, місця проведення уроків тощо.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 2746 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
У сучасній дидактиці існує кілька підходів до класифікації уроків: за дидактичною метою, за метою організації пізнавальної діяльності, за основними етапами навчального процесу, за методами навчання, за способами організації навчальної діяльності учнів. Дидактична мета є найважливішою складовою, пусковим моментом процесу навчання, тому класифікація за цією ознакою найбільш близька до реального уроку.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 5418 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Комбінований урокЗастосовуються різні комбінації структурних елементів різних типів уроків. Такі уроки проводяться наприкінці вивчення теми, розділу й виконують цілу низку функцій: контролюючу, навчальну, виховну, діагностуючу та ін.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 13235 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Уроки контролю та корекції знань, умінь і навичок Такі уроки проводяться наприкінці вивчення теми, розділу й виконують цілу низку функцій: контролюючу, навчальну, виховну, діагностуючу та ін.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 14255 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Урок узагальнення та систематизації знаньДля систематизації та узагальнення виділяються ключові питання відповідного курсу. Увага звертається на знаходження та розкриття в уже вивченому матеріалі закономірностей, логічно-наслідкових зв'язків, глибокої сутності процесів та явищ; на перехід від окремих до більш широких узагальнень. Слід звернути увагу на те, що систематизація передбачає певну форму відображення окремих фактів у певній системі взаємозв'язків — схему, узагальнюючу таблицю тощо. У жодному разі не можна вважати систематизацією просте відтворення окремих фактів або дій наприкінці вивчення теми. Це буде просте повторення.. Урок такого типу може проходити у формі оглядової лекції, бесіди, опитування й виконання системи завдань та ін.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 14070 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Урок застосування знань, умінь і навичокМета: навчити самостійно і творчо застосовувати знання, навички та вміння в життєвих умовах; сприяє підготовці учнів до життя, праці на виробництві, посиленню зв’язку теорії з практикою; формування в учнів працелюбності, самостійності та творчої активності у рішенні різноманітних виробничих завдань і життєвих проблем.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 14926 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Урок засвоєння навичок та вміньОсновою такого уроку можна назвати тренування в різних варіантах, яке вимагає від учня перенесення знань і вмінь у нові, нестандартні ситуації. Для проведення таких уроків використовується практична робота. У педагогічній літературі саме цей тип уроку рекомендується як найбільш доречний для таких предметів, як фізика, хімія, географія, біологія і, звичайно інформатика. Практичні роботи в значній кількості представлені у навчальних програмах, та й практичні завдання є невід'ємною, складовою фактично кожного уроку інформатики. Зміст уроків цього типу має значні можливості для великої варіативності завдань і тому сприяє диференціації та індивідуалізації навчання. Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок можуть проводитись у вигляді ігор, змагань, уявних експедицій тощо та поєднувати й індивідуальні, і фронтальні, і групові методи роботи.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 4638 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|
Урок засвоєння нових знаньНайчастіше таким уроком є вступний урок курсу (теми, розділу), коли він незначною мірою пов'язаний з темою попереднього уроку. Також доречно обрати цей тип у випадку, коли зміст матеріалу складний, об'ємний, містить значну кількість нових понять і положень.
Компетентнісно зорієнтований урок |
Переглядів: 17367 |
Додав: umni4ka |
Дата: 30.11.2011
| Коментарі (0)
|