Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми » Робота над проблемою

Педагогічне забезпечення креативного навчального закладу

При вирішенні проблеми педагогічного забезпечення креативна педагогічна система базується на положенні про його вирішальну роль у визначенні результативності діяльності закладу. Виходячи з цього, до вчителів креативного навчального закладу ставляться високі вимоги.

При комплектації педагогічного колективу директор виходить з того, що вчителям повинні бути властиві:

  • дружелюбність і чуйність;
  • уміння розібратися в психологічних особливостях обдарованих дітей, відчуття їх потреб, інтересів, розуміння нахилів, терпіння;
  • досвід роботи з дітьми (в тому числі і своїми особистими);
  • високий рівень інтелекту;
  • широке коло інтересів і вмінь;
  • наявність крім педагогічної ще якоїсь освіти;
  • живий, активний характер;
  • розвинене почуття гумору, але без сарказму;
  • гнучкість до перегляду своїх поглядів, постійному самовдосконаленню;
  • готовність до виконання найрізноманітніших обов'язків, зв'язаних з навчанням обдарованих дітей;
  • творчий нетрадиційний світогляд;
  • висока цілеспрямованість;
  • здібність до самоаналізу, самооцінки
  • хороше здоров'я, життєстійкість;
  • спеціальна післявузівська підготовка до роботи з обдарованими дітьми і готовність до подальшого придбання спеціальних знань.

Готовність педагога працювати в креативному навчальному закладі передбачає також наявність у нього теоретичних знань і професійних знань та умінь:

  • здатність будувати індивідуалізоване навчання при узгодженні з результатами психологічного діагностичного обстеження дитини;
  • використовувати концептуальну модель обдарованості, що допомагає охопити всі складності і тонкощі навчально-виховного процесу;
  • розробляти та модифікувати навчальні програми;
  • стимулювати пізнавальні, творчі здібності учнів;
  • консультувати учнів і оцінювати їх успіхи.

Принципово важливою умовою визнання професійної концептуальної відповідності педагога в креативній педагогічній системі є:

  • наявність педагогічної системи, що забезпечує креативний навчально-виховний процес;
  • відкритість педагога до нового і здатність гнучко вдосконалювати свою педагогічну систему;
  • готовність педагога до безкорисливих проявів.
Категорія: Робота над проблемою | Додав: umni4ka (10.08.2010)
Переглядів: 2000 | Теги: вчитель, креативний навчальний заклад | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]