23:29 НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК - НОВІ ЗАВДАННЯ | |
У Національній доктрині розвитку освіти зазначено, що «в Україні має забезпечуватися прискорений, випереджальний, інноваційний розвиток освіти, а також повинні створюватися умови для розвитку, самоствердження та самореалізації особистості протягом життя». Сучасні демократичні процеси в Україні визначають зміни у меті, завданнях і методах роботи будь-яких навчальних закладів. Діяльність педагогів все більше орієнтується на відродження національної гідності, якісну роботу з питань освіченості учнів на рівні кращих світових стандартів, виховання їх активної життєвої позиції. Оскільки традиційні форми організації навчального процесу, що засновані на передаванні знань від учителя до учня, не можуть цьому сприяти, то виникла гостра необхідність змінити традиційну систему навчання на кардинально нову, в основі якої лежала би компетентнісна парадигма. Педагоги звертають увагу на «навички XXI століття», що передбачає роботу з розвитку таких рис і вмінь особистості: креативність та інтелектуальна допитливість; критичність мислення; комунікативні навички; ІТ-обізнаність; навички особистісної та групової взаємодії. Ознакою сьогодення стають такі терміни, як «педагогічні технології» та «інноваційна освіта». Перед учителем стоїть важливе завдання: не тільки передавати учням певну суму знань, розвивати їхні вміння і навички, а, в першу чергу, навчити дітей застосовувати здобуте на практиці. Все це може бути вирішено у процесі соціалізації, що визначено головною метою нового обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості і громадянського суспільства». Участь у цьому проекті дозволить педагогам комплексно впроваджувати інноваційні педагогічні технології розвитку компетенцій учнів, посилити своє прагнення до самовдосконалення, самоосвіти, самореалізації, накопичення свого передового педагогічного досвіду та його поширення.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |