Головна » Статті » Практичні матеріали » Поліпшення якості освіти |
Падагогическое колесо -універсальний інструмент для педагога XXI століття, що погоджує таксономию Блума, комп'ютерні програми та сервіси з конкретними педагогічними завданнями. Ми всі розуміємо, що саме по собі застосування технологій ще не гарантує успіху. Найбільший ефект досягається тоді, коли застосування тих чи інших інструментів / сервісів / додатків обумовлено чітким розумінням, яких результатів і яким способом ми хочемо досягти. Автор колеса вважає, що багато невдач застосування ІКТ в освіті - це невдачі інтеграції, і завдання моделі Падагогіческого колеса показати, висвітити взаємозв'язки між елементами "загальної картини". Головне, бачити ці елементи і розуміти, як вони взаємодіють один з одним. І його колесо саме про це. Чим більше я читаю про падагогіческое колесо А.Каррінгтона, тим більше розумію, що воно може вплинути і на розвиток різних компетенцій учня, і підвищити ефективність діяльності вчителя, оскільки кожен раз "крутячи" колесо і обдумуючи план уроку: цілі - результати - діяльність - інструменти - учитель краще розумітиме своїх учнів, знайде більш широкий погляд на процес навчання, а це, в свою чергу, призведе до розвитку його професійної майстерності. Плакат дає уявлення про те, як можна вчителю використовувати Падагогіческое колесо в навчанні. Він містить:
Колесо досить легко використовувати. Це проста схема, доступна кожному педагогу в його повсякденній роботі; вона може використовуватися для чого завгодно: від планування курсу, з уроку, розвитку конкретних навичок, до написання освітніх цілей і проектування індивідуальних видів діяльності. Суть в тому, щоб користувач міг знайти за допомогою колеса краще вирішення поставлених перед ним завдань, ставлячи собі питання про вибір і методи. Головний принцип падагогіческого колеса полягає в тому, що саме педагогіка визначає вибір і використання тих чи інших додатків. Завжди здорово познайомитися з новим крутим додатком або сервісом і вирішити застосовувати його в класі, але перш за все слід задатися питанням, як цей додаток може сприяти досягненню поставлених освітніх цілей і освоєння учнями програми. Колесо - може допомогти педагогам знайти потрібне рішення в тому, як педагогічні завдання можуть зумовити застосування технологій, а не навпаки. Отже, як же це працює? Модель Падагогіческого колеса об'єднує в собі кілька різних сфер педагогічного мислення. Вона пов'язує в єдиній схемі мобільні додатки з освітніми цілями, яким вони могли б служити. Модель дозволяє педагогам визначити дидактичний місце і мету різноманітних освітніх видів діяльності з використанням додатків в контексті загальних цілей курсу, пов'язуючи їх з більш широкими освітніми потребами учнів. Слід розглядати колесо як опорну схему, яка пропонує серію завдань і питань, структуровану послідовність підказок, які спонукають вчителя до роздумів про процес навчання від планування до втілення. Ці підказки взаємопов'язані подібно підшипників колеса, коли вибір в одній області впливає на рішення в інших областях. Розглядайте кожну область, як якийсь фільтр, через який ви пропускаєте все, що робите. Плакат дає уявлення про те, як можна вчителю використовувати Падагогіческое колесо в навчанні. Всі номери та іконки на плакаті клікабельні | |
Переглядів: 726 | |
Всього коментарів: 0 | |