Методичне об’єднання вчителів фізико-математичного циклу, трудового навчання
«Знання того, якими речі повинні бути, характеризує людину розумну;
знання того, які вони насправді, характеризує людину досвідчену;
знання ж того, як змінити до кращого, характеризує людину геніальну.»
- Загородня Людмила Іванівна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж роботи – 42 роки.
- «Пошук раціональних методів і прийомів інтенсифікації навчальної діяльності на уроках математики»
- «Важливо не те як багато ми даємо, а як багато любові ми в це вкладаємо»
- Болдирева Світлана Володимирівна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, Відмінник освіти України, педагогічний стаж роботи – 36 років
- «Впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес»
- «Робити свою справу результативно, професійно»
- Шевченко Ольга Альбертівна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж роботи – 30 років
- Засоби й технології формування в учнів узагальненого підходу до розв’язування математичних задач в умовах профілізації
- «Не тільки сама істина дає впевненість, але й пошук її.»
- Степанищенко Наталія Миколаївна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж роботи – 32 роки
- Впровадження технології розвитку творчої особистості в процесі розв’язування математичних задач
- «Знання лише тоді є знаннями, коли вони здобуті зусиллям своєї думки, а не памят’ю»
- Ломакіна Людмила Миколаївна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж роботи – 38 років
- «Створення ситуації успіху на уроках математики з метою підвищення якості знань учнів»
- «Не забороняти, а направляти; не керувати, а співпрацювати; не примушувати, а переконувати; не командувати, а організовувати»
- Ямнікова Ірина Валеріївна – вчитель фізики, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж роботи – 14 років
- «Диференціація навчального процесу як засіб розвитку потенціальних можливостей кожного учня»
- «Правильно навчає той-хто навчає цікаво.» (А. Ейнштейн)
- Дробніца Ірина Петрівна – вчитель інформатики, спеціаліст, педагогічний стаж роботи – 8 років
- «Формування комп'ютерної грамотності та створення середовища для всебічного розвитку особистості на уроках інформатики, використовуючи сучасні підходи до викладання»
- "Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися далі без допомоги вчителя" Е. Хаббар
- Мацуй Ігор Вікторович - вчитель інформатики, спеціаліст, педагогічний стаж роботи – 4 роки
- «Формування в учнів навичок самонавчання, самоконтролю і самооцінки на уроках інформатики»
- «Тільки пізнавши новітні технології можливо зрозуміти сучасний світ і знайти собі в ньому гідне місце»
- Галушко Сергій Сергійович – вчитель інформатики, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж роботи 12 років.
- Впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес.
- «Де є бажання, знайдеться й шлях»
- Жмака Олена Гарріївна – вчитель трудового навчання, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж роботи – 19 років
- «Мотивація творчої діяльності учнів на уроках обслуговуючої праці»
- «Змінюючи світ, почни з себе!»
- Попік Олена Миколаївна - вчитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж роботи – 24 роки
- «Формування ключових компетентностей учнів засобами проектної технології на уроках трудового навчання»
- «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути!»
- Копил Віктор Васильович - вчитель трудового навчання, спеціаліст, педагогічний стаж роботи – 9 років
- «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання»
- «Навчання - це зміна здивування розумінням»
НАПРЯМКИ РОБОТИ
- Визначення показників, що характеризують творчий потенціал особистості.
- Розробка пакету діагностичних матеріалів для дослідження рівня розвитку творчого мислення учнів різних вікових груп,
- Моніторинг якості навчання та творчої компетентності школярів.
- Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей та нахилів учнів.
- Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
- Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.
- Формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії.
- Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
- Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я молоді, запровадження здоров’єзберігаючих технологій освітнього процесу.
- Підготовка педагогічних кадрів до використання інноваційних технологій та реалізації завдань креативної освіти.
- Організація роботи в профільних класах.
- Робота з обдарованими учнями (участь учнів у шкільній і міській математичних олімпіадах, НОШ, МАН та у міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Лівеня», «Бобер»).
- Видавництво шкільної методичної друкованої продукції.
- Розробка мультимедійних презентацій, електронного супроводу уроків, впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес.
ЗАПОВІДІ ВЧИТЕЛІВ
- Цікавтеся своїм предметом.
- Знайте свій предмет.
- Знайте, яким шляхом можна вивчити те, що вам необхідно. Найкращий спосіб вивчити те, що вам необхідно - відкрити самому.
- Намагайтесь навчити учнів думати.
- Старайтесь навчити їх доводити.
- Вміти читати по обличчях учнів. Намагайтеся побачити, чого вони від вас чекають, зрозуміти їх труднощі, вміти ставати на їх місце.
- Не обмежуватися голою інформацією; прагнути розвивати в учнів визначені навички, потрібний склад розуму і звичку до методичної роботи.
- Вишукуйте в вашій задачі те, що може згодитися при розв'язуванні інших задач, намагайтеся відкривати загальний метод.
- Не видавайте своєї таємниці зразу - нехай учні спробують вгадати її до того, як ви її розкриєте, надайте учням можливість самим знайти якомога більше.
- Користуйтеся нагодою наштовхувати на думку, але не нав'язувати своїх поглядів силоміць.