Методичне об’єднання вчителів фізико-математичного циклу, трудового навчання

«Знання того, якими речі повинні бути, характеризує людину розумну;
знання того, які вони насправді, характеризує людину досвідчену;
знання ж того, як змінити до кращого, характеризує людину геніальну.»

  • Загородня Людмила Іванівна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж роботи – 42 роки.
    • «Пошук раціональних методів і прийомів інтенсифікації навчальної діяльності на уроках математики»
    • «Важливо не те як багато ми даємо, а як багато любові ми в це вкладаємо»
  • Болдирева Світлана Володимирівна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, Відмінник освіти України, педагогічний стаж роботи – 36 років
    • «Впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес»
    • «Робити свою справу результативно, професійно»
  • Шевченко Ольга Альбертівна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж роботи – 30 років
    • Засоби й технології формування в учнів узагальненого підходу до розв’язування математичних задач в умовах профілізації
    • «Не тільки сама істина дає впевненість, але й пошук її.»
  • Степанищенко Наталія Миколаївна - вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж роботи – 32 роки
    • Впровадження технології розвитку творчої особистості в процесі розв’язування математичних задач
    • «Знання лише тоді є знаннями, коли вони здобуті зусиллям своєї думки, а не памят’ю»
  • Ломакіна Людмила Миколаївна -  вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж роботи – 38 років
    • «Створення ситуації  успіху на уроках математики з метою підвищення якості знань учнів»
    • «Не забороняти, а направляти; не керувати, а співпрацювати; не примушувати, а переконувати; не командувати, а організовувати»
  • Ямнікова Ірина Валеріївна – вчитель фізики, спеціаліст І категорії, педагогічний стаж роботи – 14 років
    • «Диференціація навчального процесу як засіб розвитку потенціальних можливостей кожного учня»
    • «Правильно навчає той-хто навчає цікаво.» (А. Ейнштейн)
  • Дробніца Ірина Петрівна – вчитель інформатики, спеціаліст, педагогічний стаж роботи – 8 років
    • «Формування комп'ютерної грамотності та створення середовища для всебічного розвитку особистості на уроках інформатики, використовуючи сучасні підходи до викладання»
    • "Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися далі без допомоги вчителя" Е. Хаббар
  • Мацуй Ігор Вікторович - вчитель інформатики, спеціаліст, педагогічний стаж роботи – 4 роки
    • «Формування в учнів навичок самонавчання, самоконтролю і самооцінки на уроках інформатики»
    • «Тільки пізнавши новітні технології можливо зрозуміти сучасний світ і знайти собі в ньому гідне місце»
  • Галушко Сергій Сергійович – вчитель інформатики, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж роботи 12 років.
    • Впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес.
    • «Де є бажання, знайдеться й шлях»
  • Жмака Олена Гарріївна – вчитель трудового навчання, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж роботи – 19 років
    • «Мотивація творчої діяльності учнів на уроках обслуговуючої праці»
    • «Змінюючи світ, почни з себе!»
  • Попік Олена Миколаївна - вчитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж роботи – 24 роки
    • «Формування ключових компетентностей учнів засобами проектної технології на уроках трудового навчання»
    • «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути!»
  • Копил Віктор Васильович - вчитель трудового навчання, спеціаліст, педагогічний стаж роботи – 9 років
    • «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання»
    • «Навчання - це зміна здивування розумінням»

НАПРЯМКИ РОБОТИ

  • Визначення показників, що характеризують творчий потенціал особистості.
  • Розробка пакету діагностичних матеріалів для дослідження рівня розвитку творчого мислення учнів різних вікових груп,
  • Моніторинг якості навчання та творчої компетентності школярів.
  • Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей та нахилів учнів.
  • Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
  • Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.
  • Формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії.
  • Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
  • Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я молоді,  запровадження  здоров’єзберігаючих  технологій освітнього процесу.
  • Підготовка педагогічних кадрів до використання інноваційних технологій та реалізації завдань креативної освіти.
  • Організація роботи в профільних класах.
  • Робота з обдарованими учнями (участь учнів у шкільній і міській математичних олімпіадах, НОШ, МАН та у міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Лівеня», «Бобер»).
  • Видавництво шкільної методичної друкованої продукції.
  • Розробка мультимедійних презентацій, електронного супроводу уроків, впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес.

ЗАПОВІДІ ВЧИТЕЛІВ

  1. Цікавтеся своїм предметом.
  2. Знайте свій предмет.
  3. Знайте, яким шляхом можна вивчити те, що вам необхідно. Найкращий спосіб вивчити те, що вам необхідно - відкрити самому.
  4. Намагайтесь навчити учнів думати.
  5. Старайтесь навчити їх доводити.
  6. Вміти читати по обличчях учнів. Намагайтеся побачити, чого вони від вас чекають, зрозуміти їх труднощі, вміти ставати на їх місце.
  7. Не обмежуватися голою інформацією; прагнути розвивати в учнів визначені навички, потрібний склад розуму і звичку до методичної роботи.
  8. Вишукуйте в вашій задачі те, що може згодитися при розв'язуванні інших задач, намагайтеся відкривати загальний метод.
  9. Не видавайте своєї таємниці зразу - нехай учні спробують вгадати її до того, як ви її розкриєте, надайте учням можливість самим знайти якомога більше.
  10. Користуйтеся нагодою наштовхувати на думку, але не нав'язувати своїх поглядів силоміць.