Початкова школа – основа шкільної освіти

Зміст самої назви «початкова школа», «школа першого ступеня» зумовлює особливу роль цієї ланки і особливу відповідальність педагогів за якість її результатів. Це добре розуміють учителі початкових класів школи. Головне своє завдання вони вбачають у розкритті індивідуальності кожної дитини, тому що розуміють: від того, якими будуть перші шкільні роки вихованців, залежить усе їхнє подальше навчання і майбутній життєвий успіх.

Заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня Біла Ольга Володимирівна: «Мета сучасної початкової школи – сформувати особистість, яка вміє і хоче вчитись. Як виховувати дітей, знає кожен учитель початкових класів СЗШ № 44. Треба щохвилини і всією душею бажати їм щастя зараз і в майбутньому».

Вчителі початкової школи вчать своїх учнів розв’язувати проблеми і критично мислити, співпрацювати і ефективно спілкуватися, досліджувати, розвивати власний емоційний інтелект, вдумливо читати і...бути щасливими.

Аліфанова Ірина Дмитрівна, спеціаліст, старший вчитель, педагогічний стаж 35 р. Працює над проблемою: «Актуалізація пізнавальних інтересів на уроках математики».

Башкірова Клавдія Семенівна, спеціаліст, старший вчитель, педагогічний стаж 48 р. Працює над проблемою: «Формування продуктивного мислення учнів у початковій школі».

Безцінна Вікторія Володимирівна, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж 25 р. Працює над проблемою: «Актуалізація пізнавальних інтересів на уроках математики».

Бондарєва Тетяна Леонідівна, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж 38 р. Працює над проблемою: «Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів у процесі навчання».

Букрєєва Ольга Олександрівна, спеціаліст II категорії, педагогічний стаж 4 р. Працює над проблемою: «Технологія продуктивного читання як основа формування читацьких компетенцій молодших школярів». Портфоліо вчителя https://sites.google.com/view/olgab/

Горошко Марина Рюріківна, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж 35 р. Працює над проблемою: «Соціалізація учнів початкових класів шляхом організації проектної діяльності у навчальному процесі».

Дубініна Тетяна Григорівна, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж 43 р. Працює над проблемою: «Створення здоров’язберігаючого простору в умовах навчання у 1 класі».

Коваленко Людмила Василівна, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж 23 р. Працює над проблемою: «Розвиток розумових здібностей молодших школярів».

Лоза Валентина Павлівна, спеціаліст, педагогічний стаж 28 р. Працює над проблемою: «Розвиток мовлення учнів початкової школи».

Миронова Олена Миколаївна, спеціаліст, старший вчитель, педагогічний стаж 31 р. Працює над проблемою: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках читання шляхом впровадження інноваційних та здоров’єзберігаючих освітніх технологій».

Панадченко Антоніна Михайлівна, спеціаліст, старший вчитель, педагогічний стаж 47 р. Працює над проблемою: «Використання здоров’язберігаючих технологій навчання в початковій школі».

Сергєєва Раїса Вікторівна, спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист, педагогічний стаж 49 р. Працює над проблемою: «Використання народних обрядів, традицій, звичаїв на уроках і в позакласний час».

Стрюкова Оксана Валеріївна, спеціаліст I категорії, педагогічний стаж 15 р. Працює над проблемою: «Гра як засіб всебічного розвитку дитини».

Фандєєва Неля Володимирівна, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, педагогічний стаж 35 р. Працює над проблемою: «Удосконалення орфографічної пильності учнів».

Чухно Ольга Михайлівна, спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист, педагогічний стаж 35 р. Працює над проблемою: «Елементи гри у навчально- виховній роботі в початковій школі».

Вчителі початкових класів постійно у пошуку, постійно підвищують рівень своєї педагогічної майстерності, упроваджують у навчально-виховний процес інноваційні методики і технології.