Головна » Статті » Методична скарбниця |
У розділі матеріалів: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
Наша формула: "Допоможи мені це зробити самому". Вчитель допомагає учневі вчитися, пізнавати себе і світ. Учитель, який не виховує, а допомагає учневі шукати себе кращого, який не «тисне» на учня, а створює йому умови для вільного самовизначення, не принижує його, а окрилює. Такий підхід дає можливість створити школу компетентнісного розвитку і самовдосконалення з ідеалом вільної, життєлюбної, талановитої особистості. Саме в такій школі ми зможемо надати нашим вихованцям якісну освіту. Сучасний підхід до стратегії розвитку освіти наголошує, що якість освіти є найефективнішим засобом для задоволення освітніх потреб суспільства, сім'ї, дитини. Якість оцінюється моральними та ринковими категоріями, це не тільки якість кінцевих результатів, але й всіх процесів, які впливають на кінцевий результат. Тому управління нашою школою буде зосереджуватися на управлінні якістю освіти. А це означає співвіднесення результатів роботи школи з метою, яку колектив школи поставив перед собою. Саме виховання компетентної, відповідальної за своє життя людини і буде головним завданням нашої школи. |
План роботи заступника директра з НВР на 2017-2018 н.р. |
Модель має прикладне значення і створена з метою досягнення найкращого порозуміння між педагогами та психологами. |
|
Методичний кабінет школи –
В ньому кожний учитель може знайти собі методичну літературу за фахом, визначити для себе проблему, над якою він буде працювати, методичні рекомендації щодо проведення сучасного уроку і виховних заходів. Методичний кабінет школи – центр методичної роботи, організовує роботу педагогічної та методичної ради, школи педагогічної майстерності, , психолого-педагогічного семінару, педагогічних та науково-практичних конференцій, конкурсів професійної майстерності. |
Загальні положення, Основні задачі, Зміст і основні напрями діяльності, Методичні об'єднання займаються, Методичні об'єднання мають право |