ВИДИ АНАЛІЗУ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА РІК
Методичний Інструмент аналізу
- Оцінити повноту й глибину підсумків роботи за попередній навчальний рік.
ПОВНОТА | ГЛИБИНА | 1. Аналіз основних напрямів у роботі:
• підвищення кваліфікації;
• самоосвіта;
• ефективність усіх форм комплексної методичної роботи, зокрема результативність засідань МО;
• вивчення й узагальнення досвіду;
• вивчення стану викладання і знань учнів;
• робота з молодими вчителями;
• позакласна виховна робота з предмета;
• розвиток кабінетної системи.
2. Всебічність аналізу:
• оцінювання стану методичної роботи;
• впровадження у практику досягнень науки й передового досвіду;
• результативність заходів щодо підвищення методичних знань учителів;
• можливі прорахунки в організації та проведенні методичної роботи. | 1. Оцінювання досягнутих
результатів, зокрема оцінювання результатів у вирішенні завдань методичної допомоги за
попередній навчальний період.
2. Виявлення причиново-наслідкових зв'язків під час аналізу:
• загальна характеристика
підсумків роботи;
• виявлення чинників, які позитивно або негативно вплинули на методичну роботу;
• з'ясування причин появи
чинників, які позитивно або негативно впливають на реалізацію різних напрямів у методичній роботі. |
2. Визначити ступінь обґрунтованості постановки завдань методичної роботи на рік:
• чи є завдання наслідком аналізу результатів роботи;
• чи конкретні вони, чи реальне їх вирішення впродовж одного навчального року, чи можливо проконтролювати й оцінити їхнє виконання;
• чи е послідовність у постановці завдань.
3. Оцінити якість і зміст роботи:
• відповідність системи заходів з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів поставленій меті;
• єдність, науково-теоретична та методична підготовка в роботі з кадрами;
• наявність зв'язку самоосвіти педагогічних кадрів з колективними формами методичної роботи;
• відповідність структури плану за минулий рік рекомендаціям.
4. Складання довідки за аналізом:
• загальна характеристика плану;
• досягнення й прорахунки в усіх напрямах;
• оцінювання тоги, що цьому сприяло. |