Головна » Файли » Нормативно-правова база » Загальні питання |
У категорії матеріалів: 18 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Дате
ЗАГАЛЬНІ ЗМІНИ В ОНОВЛЕНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ 5-9 КЛАСІВ |
Теоретико-методологічні засади процесу соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі (методичні рекомендації щодо реалізації обласної науково-методичної проблеми) |
Кабінет Міністрів України затвердив Порядок державного інспектування навчальних закладів (Постанова Кабінету Міністрів України від 3 травня 2012 р. № 353 |
"Про впровадження пілотного проекту «LearnІn - SMART навчання» " Наказ МОНМС України № 812 від 12.07.2012 |
Положення про загальноосвітній навчальний заклад.
|
Виховання любові і пошани до державної символіки, ритуалів суверенної України посідає одне з чільних місць у системі громадянського, зокрема патріотичного, виховання учнів. Державна символіка покликана формувати громадянську гідність,патріотичні почуття і впевненість молоді у майбутньому своєї держави. У навчальних закладах переважної більшості демократичних країн світу повагу до державних символів введено у ранг пріоритетних елементів громадянського виховання. Визначення та опис державних символів України подано у ст. 20 Конституції України ( 254к/96-ВР ). Національні символи - це свідчення високого духу народу, його історичних прагнень, унікальності, своєрідний генетичний код нації. Вони покликані послужити надійною основою формування громадянських рис особистості, її патріотизму, національної свідомості, активної життєвої позиції. Метою використання державних символів у навчально-виховному процесі є формування почуття свідомого громадянина України, здатного захищати її незалежність, готового взяти на себе відповідальність за добробут і безпеку своєї родини, народу. |
Вимоги, оцінка, плани, оформлення, навчально-методичне забезпечення... |