У наш час технології та освіта сплетені досить тісно, практично у кожного вчителя є свої улюблені технологічні інструменти, які він використовує у своїй роботі, і які дозволяють йому дістати увагу учнів під час цікавих, захоплюючих шкільних занять. |
Вчителі можуть вважають себе тими, хто навчається впродовж всього життя(life–longlearners). Щоб отримувати сертифікацію і підтримувати рівень свого професійного розвитку, вчителі повинні кожних кілька років проходити атестацію знань. Зазвичай, процедура виглядає наступним чином: збирається педрада або атестаційна комісія, заслуховують вчителя чи відвідують його уроки. З одного боку, це можливість для педагогів підвищити їхню майстерність, а з іншого – не так багато вони отримують від подібної процедури. Так само як диференційовані уроки призначені для того, щоб задовольнити потреби різних учнів, так вчителі також повинні мати шанс розвиватись професійно, відповідно до своїх потреб і цілей. Це звісно не нова ідея. Багато шкільних адміністрацій намагаються видозмінювати атестаційну процедуру. Проте сама атестація вчителя повинна стати для нього можливістю отримати новий досві ... Читати далі »
Переглядів:
1037
|
|
Дата:
01.02.2016
|
Вебінар від фахівців. Лілія Гриневич, голова Комітету з питань науки і освіти Тема: Закон про освіту
Переглядів:
634
|
|
Дата:
14.01.2016
|
У Національній доктрині розвитку освіти зазначено, що «в Україні має забезпечуватися прискорений, випереджальний, інноваційний розвиток освіти, а також повинні створюватися умови для розвитку, самоствердження та самореалізації особистості протягом життя». Сучасні демократичні процеси в Україні визначають зміни у меті, завданнях і методах роботи будь-яких навчальних закладів. Діяльність педагогів все більше орієнтується на відродження національної гідності, якісну роботу з питань освіченості учнів на рівні кращих світових стандартів, виховання їх активної життєвої позиції. Оскільки традиційні форми організації навчального процесу, що засновані на передаванні знань від учителя до учня, не можуть цьому сприяти, то виникла гостра необхідність змінити традиційну систему навчання на кардинально нову, в основі якої лежала би компетентнісна парадигма. Педагоги звертають увагу на «навич ... Читати далі » |
2015-2016 навчальний рік в школах розпочнеться Першим уроком, який буде присвячений патріотичному вихованню школярів та відповідатиме принципамКонцепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН № 641 від 16 червня 2015 р. Конкретну тему такого уроку навчальні заклади визначають самостійно з урахуванням вікових особливостей учнів. Корисні інформаційні посилання до Першого уроку: |
Уважаемые коллеги! Вот и подошел к концу очередной учебный год. Для кого-то он был насыщенным, для кого-то трудным, для кого-то незабываемым. Всех поздравляю с окончанием учебного года, за наше мужество, терпение. Всем удачи!!!!! Однако каникулы пройдут быстро, и мы снова войдем в класс, где нас будут ждать (а может и не очень), наши ученики, ради которых мы готовы не спать ночами, не обращать внимания на недуги, забывать о своих родных детях и учить-учить уму-разуму. Очередной учебный год завершён. Начнётся новый. Произойдёт обновление творческого коллектива, появятся новые люди, а вместе с ними и новые идеи. Поздравляю всех с окончанием учебного года, желаю вам отл ... Читати далі » |
Міністерство освіти і науки України (лист від 16.06.2014 №1/9-318 «Про тему Першого уроку в 2014/2015 навчальному році» ) рекомендує розпочати 1 вересня 2014 новий навчальний рік Першим уроком на тему «Україна – єдина країна». Відповідно до листа МОН України перший урок нового навчального року має стати поштовхом до подальшої роботи з об'єднання учнів, педагогів, батьків довкола спільної цінності - територіальної цілісності держави, згуртованості суспільства, розв'язання проблем шляхом діалогу, пошуку загальнаціонального консенсусу. Важливо донести до учнів, що наявність у громадян різних поглядів з тих чи інших питань є природним станом громадянського суспільства. При цьому непорушними є державний суверенітет, незалежність, територіальна цілісність і демократичні засади державного устрою.
Переглядів:
1570
|
|
Дата:
21.07.2014
|
Міністерством освіти і науки надано методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в 2014/2015 навчальному році. Докладніше: Лист Міністерства № 1/9-343 від 01.07.2014 "Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі" (PDF 125 c.)
Переглядів:
794
|
|
Дата:
19.07.2014
|
Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» структуру навчального року встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням із місцевими органами управління освітою. Міністерство освіти і науки України рекомендує навчальні заняття організувати за семестровою системою (лист МОН від 11.06.2014 р. № 1/9-303): - І семестр – з 1 вересня до 26 (27 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня; - ІІ семестр – з 12 січня до 29 (30) травня. Канікули рекомендовано провести в такі терміни: - осінні з 27 жовтня до 2 листопада; - зимові з 29 грудня до 11 січня; - весняні з 23 до 29 березня. Як передбачено статтею 34 Закону України «Про загальну середню освіту», навчальний рік закінчується проведення ... Читати далі »
Переглядів:
1000
|
|
Дата:
17.06.2014
|