Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 81
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 »

Мотивація є особливо важливим і специфічним компонентом навчальної діяльності, через реалізацію і за допомогою якого можливе формування навчальної діяльності школярів у цілому.

  • Через мотивацію педагогічні цілі швидше перетворюються на психічні цілі учнів;
  • Через зміст формується певне ставлення учнів до навчального предмета й усвідомлюється його ціннісна значущість для особистісного, у тому числі інтелектуального, розвитку дитини;
  • За допомогою функцій засобів, що спонукають, у педагогічній комунікації актуалізуються й освоюються навчальні ситуації;
  • Систематичний контроль навчальної діяльності та його результати використовуються для формування відповідальності та прийняття коригувальних рішень.
Компетентнісно зорієнтований урок | Переглядів: 4662 | Додав: umni4ka | Дата: 30.11.2011 | Коментарі (0)

Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»
Робота над проблемою | Переглядів: 2079 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Модель має прикладне значення і створена з метою досягнення найкращого порозуміння між педагогами та психологами.

Методична робота в школі | Переглядів: 1500 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Основні учасники десятиріччя освіти для сталого розвитку
Творча лабораторія | Переглядів: 1127 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Основні напрями для сталого розвитку
Творча лабораторія | Переглядів: 1209 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

І ЕТАП.  Організація науково-експериментальної діяльності
II ЕТАП. Формування та апробація організаційно-функціональних структур навчального закладу випереджаючої освіти для сталого розвитку
ІІІ ЕТАП. Узагальнення результатів дослідно-експериментальної роботи

Творча лабораторія | Переглядів: 2525 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Програма «Освіта для сталого розвитку» розроблена управлінням освіти і науки Дніпродзержинської міської ради на основі комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» розробленої головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації спільно з Дніпропетровським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Рекомендована для використання у практичній діяльності керівникам і працівникам навчальних закладів міста з метою удосконалення системи освіти та виховання, підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок упровадження методів проективного управління розвитком навчальних закладів, застосування новітніх педагогічних технологій гуманно – та екоцентричного характеру, реконструювання змісту освіти на основі засад сталого суспільного розвитку.

Творча лабораторія | Переглядів: 1689 | Додав: umni4ka | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Роз'яснення щодо методичного дня вчителя
Запитуйте - відповідає ЗДНВР | Переглядів: 13922 | Додав: umni4ka | Дата: 05.02.2011 | Коментарі (9)

На запитання: що є найскладнішим для вас у передатестаційний період - учителі зазвичай відповідають: написання творчої роботи або узагальнення власного досвіду. Ця стаття допоможе зробити вашу роботу планомірною і раціональною та надати атестаційній комісії якісний інтелектуальний продукт.

Атестація педпрацівників | Переглядів: 4922 | Додав: umni4ka | Дата: 02.02.2011 | Коментарі (0)

Типове положення визначає порядок проведення атестації педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, навчально-методичних (науково-методичних) установ і закладів післядипломної педагогічної освіти, спеціальних установ для дітей, а також педагогічних працівників закладів охорони здоров'я, культури, соціального захисту, інших закладів та установ у штаті яких є педагогічні працівники.

Атестація педпрацівників | Переглядів: 4101 | Додав: umni4ka | Дата: 13.01.2011 | Коментарі (0)