Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 81 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 » |
Мотивація є особливо важливим і специфічним компонентом навчальної діяльності, через реалізацію і за допомогою якого можливе формування навчальної діяльності школярів у цілому.
|
Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу»
Кейс «Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом креативного освітнього закладу» |
Модель має прикладне значення і створена з метою досягнення найкращого порозуміння між педагогами та психологами. |
Основні учасники десятиріччя освіти для сталого розвитку |
Основні напрями для сталого розвитку |
І ЕТАП. Організація науково-експериментальної діяльності |
Програма «Освіта для сталого розвитку» розроблена управлінням освіти і науки Дніпродзержинської міської ради на основі комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» розробленої головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації спільно з Дніпропетровським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти. Рекомендована для використання у практичній діяльності керівникам і працівникам навчальних закладів міста з метою удосконалення системи освіти та виховання, підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок упровадження методів проективного управління розвитком навчальних закладів, застосування новітніх педагогічних технологій гуманно – та екоцентричного характеру, реконструювання змісту освіти на основі засад сталого суспільного розвитку. |
Роз'яснення щодо методичного дня вчителя
Запитуйте - відповідає ЗДНВР |
Переглядів: 13922 |
Додав: umni4ka |
Дата: 05.02.2011
| Коментарі (9)
|
На запитання: що є найскладнішим для вас у передатестаційний період - учителі зазвичай відповідають: написання творчої роботи або узагальнення власного досвіду. Ця стаття допоможе зробити вашу роботу планомірною і раціональною та надати атестаційній комісії якісний інтелектуальний продукт. |
Типове положення визначає порядок проведення атестації педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, навчально-методичних (науково-методичних) установ і закладів післядипломної педагогічної освіти, спеціальних установ для дітей, а також педагогічних працівників закладів охорони здоров'я, культури, соціального захисту, інших закладів та установ у штаті яких є педагогічні працівники. |