Головна » Статті » Методична скарбниця » Методична робота в школі |
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Наша формула: "Допоможи мені це зробити самому". Вчитель допомагає учневі вчитися, пізнавати себе і світ. Учитель, який не виховує, а допомагає учневі шукати себе кращого, який не «тисне» на учня, а створює йому умови для вільного самовизначення, не принижує його, а окрилює. Такий підхід дає можливість створити школу компетентнісного розвитку і самовдосконалення з ідеалом вільної, життєлюбної, талановитої особистості. Саме в такій школі ми зможемо надати нашим вихованцям якісну освіту. Сучасний підхід до стратегії розвитку освіти наголошує, що якість освіти є найефективнішим засобом для задоволення освітніх потреб суспільства, сім'ї, дитини. Якість оцінюється моральними та ринковими категоріями, це не тільки якість кінцевих результатів, але й всіх процесів, які впливають на кінцевий результат. Тому управління нашою школою буде зосереджуватися на управлінні якістю освіти. А це означає співвіднесення результатів роботи школи з метою, яку колектив школи поставив перед собою. Саме виховання компетентної, відповідальної за своє життя людини і буде головним завданням нашої школи. |
Модель має прикладне значення і створена з метою досягнення найкращого порозуміння між педагогами та психологами. |
|
Загальні положення, Основні задачі, Зміст і основні напрями діяльності, Методичні об'єднання займаються, Методичні об'єднання мають право |