Головна » Статті » Урок » Компетентнісно зорієнтований урок |
Урок узагальнення та систематизації знаньМета: приведення засвоєних учнями понять у струнку систему, яка передбачає розкриття та засвоєння зв’язків і відношень між її елементами; свідоме оволодіння основними теоріями і провідними ідеями навчального предмету або засадами відповідної галузі науки. Структура уроку
Для систематизації та узагальнення виділяються ключові питання відповідного курсу. Увага звертається на знаходження та розкриття в уже вивченому матеріалі закономірностей, логічно-наслідкових зв'язків, глибокої сутності процесів та явищ; на перехід від окремих до більш широких узагальнень. Слід звернути увагу на те, що систематизація передбачає певну форму відображення окремих фактів у певній системі взаємозв'язків — схему, узагальнюючу таблицю тощо. У жодному разі не можна вважати систематизацією просте відтворення окремих фактів або дій наприкінці вивчення теми. Це буде просте повторення.. Урок такого типу може проходити у формі оглядової лекції, бесіди, опитування й виконання системи завдань та ін. | |
Переглядів: 14071 | |
Всього коментарів: 0 | |