Головна » Статті » Урок » Компетентнісно зорієнтований урок |
Урок засвоєння навичок та вміньМета: закріплення й усвідомлення раніше засвоєного матеріалу (знань, умінь, навичок), оволодіння учнями певним теоретичним матеріалом, правилом або алгоритмом. Структура уроку
Перевірка домашнього завдання, відтворення та корекція опорних знань і практичного досвіду учнів (підготовчі завдання).
а) вправи за зразком;
Основою такого уроку можна назвати тренування в різних варіантах, яке вимагає від учня перенесення знань і вмінь у нові, нестандартні ситуації. Для проведення таких уроків використовується практична робота. У педагогічній літературі саме цей тип уроку рекомендується як найбільш доречний для таких предметів, як фізика, хімія, географія, біологія і, звичайно інформатика. Практичні роботи в значній кількості представлені у навчальних програмах, та й практичні завдання є невід'ємною, складовою фактично кожного уроку інформатики. Зміст уроків цього типу має значні можливості для великої варіативності завдань і тому сприяє диференціації та індивідуалізації навчання. Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок можуть проводитись у вигляді ігор, змагань, уявних експедицій тощо та поєднувати й індивідуальні, і фронтальні, і групові методи роботи. | |
Переглядів: 4646 | |
Всього коментарів: 0 | |