Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 81
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 »

Перелік ключових компетентностей, визначений українськими педагогами (За матеріалами дискусій, організованих в рамках проекту ПРООН "Освітня політика та освіта "рівний-рівному", 2004р.)

Поліпшення якості освіти | Переглядів: 5464 | Додав: umni4ka | Дата: 25.09.2010 | Коментарі (0)

Стратегія модернізації освіти передбачає поліпшення якості освіти. Одним зі шляхів оновлення змісту освіти є впровадження компетентнісного підходу до організації навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах.

Дані таблиці відбивають структуру категорій предметних компетентностей за предметами та предметними галузями в 5-му класі 11-річної школи.

Поліпшення якості освіти | Переглядів: 1874 | Додав: umni4ka | Дата: 25.09.2010 | Коментарі (0)

Психолого-педагогічне забезпечення креативного навчально-виховного процесу
Робота над проблемою | Переглядів: 2002 | Додав: umni4ka | Дата: 10.08.2010 | Коментарі (0)

"Зміни у суспільному житті і свідомості вимагають від нас, педагогів, визначити нову мету навчання та виховання – розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах незалежної України" 

-Із матеріалів Відділу креативної освіти та інноваційного менеджменту Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Робота над проблемою | Переглядів: 5330 | Додав: umni4ka | Дата: 06.08.2010 | Коментарі (0)

  • 0,5 год. – 17 год на рік –2 стор.
  • 1 год. –  35 годин на рік – 4 стор.
  • 1,5 год. –  52 год. на рік – 6 стор.
  • 2 год. –  70 год. на рік – 8 стор.
  • 2,5 год. –  87 год. на рік – 9 стор.
  • 3 год. –  105 год. на рік – 11 стор.
  • 3,5 год. –  122 год. на рік – 12 стор.
  • 4 год. –  140 год. на рік – 13 стор.
  • 4,5 год. –  157 год. на рік – 14 стор.
  • 5 год. – 175 год. на рік – 16 стор.
Запитуйте - відповідає ЗДНВР | Переглядів: 2822 | Додав: umni4ka | Дата: 03.06.2010 | Коментарі (2)

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ШКОЛИ МАЄ ВМІТИ:

  • аналізувати організацію навчально-виховного процесу;
  • аналізувати показники результативності навчально-виховного процесу;
  • аналізувати стан педагогічного й дитячого колективів;
  • розуміти мотиви поведінки;
  • спонукати колег до продуктивної роботи, стимулювати їх професійне зростання;
  • створювати в колективі взаємини, максимально сприятливі для продуктивної роботи;
  • ефективно контролювати роботу колег;
  • адекватно оцінювати своїх колег, їхні можливості й інтереси;
  • запобігати й розв'язувати конфлікти в колективі;
  • налагоджувати ділове спілкування з підлеглими відповідно до їхніх індивідуальних особливостей і ситуації
Запитуйте - відповідає ЗДНВР | Переглядів: 2121 | Додав: umni4ka | Дата: 23.04.2010 | Коментарі (0)

Методичний Інструмент аналізу

Планування. Рекомендаціїї | Переглядів: 4578 | Додав: umni4ka | Дата: 23.04.2010 | Коментарі (0)

Усі питання випливають одне з одного, тісно пов'язані між со­бою причиново-наслідковими зв'язками й мають бути розглянуті в єдності та взаємодії
Планування. Рекомендаціїї | Переглядів: 5403 | Додав: umni4ka | Дата: 23.04.2010 | Коментарі (0)