Головна » Статті » Від проблеми - до проблеми |
У розділі матеріалів: 22 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Лідія Даниленко Рассматривается понятие "инновация", которое в последнее десятилетие активно вошло в образовательную практику. Важным является определение не только его сущности, но и структуры. Рассмотрены приоритетные инновационные педагогические технологий, применяемые в системе всеобщего среднего образования Украины, которые отражаются в базе образовательных инноваций ЦИППО АПН Украины
|
Психолого-педагогічне забезпечення креативного навчально-виховного процесу |
"Зміни у суспільному житті і свідомості вимагають від нас, педагогів, визначити нову мету навчання та виховання – розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах незалежної України" -Із матеріалів Відділу креативної освіти та інноваційного менеджменту Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти |
Методичний Інструмент аналізу |
Усі питання випливають одне з одного, тісно пов'язані між собою причиново-наслідковими зв'язками й мають бути розглянуті в єдності та взаємодії |
Етапи роботи над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» (2010-2015) |
У запропонованому проекті креативна освіта визначається як:
Головна мета проекту: розробка та апробація моделей креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти.
-Із матеріалів Відділу креативної освіти та інноваційного менеджменту Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти |
Інноваційні педагогічні технології. Дичківська І. М. |
|
|