Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 112 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 » |
Ми переконані, що теоретико-методологічною основою вироблення моделі випускника 12-річної школи має стати компетентнісний підхід. Модель компетентного випускника розроблена і детально описана в цій роботі. |
Цей Акт складається під час атестації навчальних кабінетів В СЗШ №44 м. Дніпродзержинська, розроблений з використанням Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів |
Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до матеріально-технічного оснащення кабінетів згідно із санітарно-гігієнічними правилами та нормами і є обов'язковим для їх організації в загальноосвітніх навчальних закладах (далі - заклади) незалежно від типу та форми власності. |
Організація контроля за навчально-виховним процесом у СЗШ №44 м. Дніпродзержинська |
Найбільш складними у здійснення контролю за навчально-виховним процесом у школі є питання контролю та самоконтролю ефективності навчально-виховного процесу та якості його результатів, а особливо ведення «Книги внутрішньошкільного контролю». В останні роки в методичних виданнях надруковано багато рекомендацій з цієї проблеми. Ці рекомендації були систематизовані, узагальнені заступником директора з навчально-виховної роботи Галушко С.В., та розроблена шкільна «Книга внутрішньошкільного контролю». |
Програма представлена в табличній формі, що містить дві частини: зміст навчання і вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів. У змісті навчання вказано той навчальний матеріал, який підлягає вивченню у відповідному класі. Вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів орієнтують на результати навчання, які є об’єктом контролю й оцінювання. Зміст навчання математики структуровано за темами відповідних навчальних курсів з визначенням кількості годин на їх вивчення. Такий розподіл змісту і навчального часу є орієнтовним. Учителю та авторам підручників надається право коригувати його залежно від прийнятої методичної концепції та конкретних навчальних ситуацій. В кінці кожного року навчання передбачено години для узагальнення й систематизації вивченого. |
Цією Інструкцією
визначається порядок ведення класного журналу та оцінювання навчальних
досягнень учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів |
Організація та порядок оплати праці за заміну
тимчасово відсутніх учителів |
Нормативи наповнюваності груп дошкільних
навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів
спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп
подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та порядок поділу класів на
групи при вивченні
окремих предметів у загальноосвітніх
навчальних закладах |
Порядок надання платних послуг
державними навчальними
закладами |