| Головна » Файли » Контроль та керівництво | 
| У розділі матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 | 
| Теоретико-методологічні засади процесу соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі (методичні рекомендації щодо реалізації обласної науково-методичної проблеми) | 
| Іінформаційно-методичні матеріали  Брошура містить рекомендації щодо організації та проведення педагогічних рад за інноваційними технологіями. Призначена для керівників закладів освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації при ТОКІППО. | 
|  | 
| Лист МОН України № 1/9-98 від 12.03.2001 р. | 
| За наявності в освітній установі більше 2 вчителів, що працюють по одній і тій же спеціальності, або більше трьох вчителів, що працюють по одному циклу предметів, створюється МО вчителів, які вдосконалюють свою методичну і професійну майстерність, організують взаємодопомогу для забезпечення сучасних вимог до навчання і виховання молоді, забезпечують творчі ініціативи, розробляють сучасні вимоги до навчання і виховання молоді. | 
| Матеріал містить загальні рекомендації, план підготовки, дії адміністрації під час спостереження уроків, перевірки документації, орієнтовний план вивчення системи роботи вчителя. | 
| До річного плану | 
| Книжка присвячена новим напрямам розвитку змісту освіти в Україні та розвинених країнах світу. Тут подано аналіз досвіду розроблення та впровадження компетентнісно орієнтованого підходу до формування змісту загальної середньої освіти в зарубіжних країнах. | 
| Організація контроля за навчально-виховним процесом у СЗШ №44 м. Дніпродзержинська | 
| 
 | 



 Найбільш складними у здійснення контролю за навчально-виховним процесом у школі є питання контролю та самоконтролю ефективності навчально-виховного процесу та якості його результатів, а особливо ведення «Книги внутрішньошкільного контролю». В останні роки в методичних виданнях надруковано багато рекомендацій з цієї проблеми. Ці рекомендації були систематизовані, узагальнені заступником директора з навчально-виховної роботи Галушко С.В., та розроблена шкільна «Книга внутрішньошкільного контролю».
Найбільш складними у здійснення контролю за навчально-виховним процесом у школі є питання контролю та самоконтролю ефективності навчально-виховного процесу та якості його результатів, а особливо ведення «Книги внутрішньошкільного контролю». В останні роки в методичних виданнях надруковано багато рекомендацій з цієї проблеми. Ці рекомендації були систематизовані, узагальнені заступником директора з навчально-виховної роботи Галушко С.В., та розроблена шкільна «Книга внутрішньошкільного контролю».